فعالیت شرکت «فرهودی بیژن‌یورد» در قالب طرح تعاونی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان شمالی

شرکت «فرهودی بیژن‌یورد» درقالب طرح تعاونی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان شمالی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، این شرکت، خدماتی و در زمینه مصالح ساختمانی است که با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی و کمک به آن در قالب ثبت به عنوان تعاونی آغاز به کار کرده است.

بنا به این گزارش به منظور ایجاد و ساماندهی اشتغال برای ۱۰۰ نفر از افراد سه دهک پایین جامعه در استان خراسان شمالی در قالب شرکت های تعاونی و ارائه خدمات آموزش، مشاوره، استانداردسازی و بازاریابی محصولات، تفاهم نامه ای مابین سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و جهاددانشگاهی استان خراسان شمالی منعقد شده است.

در قالب این تفاهم نامه مقرر شده است یک یا چند تعاونی با مجموع ۱۰۰ عضو ایجاد و در سامانه هوشمند بخش تعاون به ثبت برسد.

مرضیه علیزاده، مدیرعامل شرکت فرهودی بیژن یورد در این خصوص به ایسنا گفت: با ساماندهی به عنوان شرکت تعاونی و ثبت آن، کسب و کار خود را آغاز کردم و امیدوارم رونق یابد.

وی افزود: با شرکت در کلاس های جهاددانشگاهی و برخورداری از مشاوره های شغلی، فرآیند ثبت شرکت تعاونی را انجام دادم و همچنین ادامه مراحل با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه خراسان شمالی انجام شد.

علیزاده اظهار کرد: این کار را بدون داشتن توان مالی مناسب شروع کردم و ارتباطم با جهاد دانشگاهی در این زمینه سبب شد تا برای رونق این کسب و کار تلاش کنم.

وی همچنین با اشاره به نیازهای خود برای رونق و توسعه کسب و کار، با بیان اینکه در حال حاضر هیچ انباری برای نگهداری مصالح و لوازم در اختیار ندارم، افزود: به علت نداشتن انبار، در حال حاضر با پذیرفتن نمایندگی از شرکت های مختلف، امور کاری خودم را مدیریت می‌کنم و قطعا با داشتن انبار مناسب، کسب و کارم نیز رونق می‌گیرد.

علیزاده ادامه داد: در حال حاضر هیچ گونه امکانات سیستمی و نرم افزاری ندارم و نبود انبار نیز باری بر دوش بنده است.

وی گفت: از مسئولین تقاضا دارم تا تسهیلاتی را در اختیار من قرار دهند تا به توسعه و پیشرفت کاری خود بپردازم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400102922006
  • خبرنگار :