پایان دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال

خانه بسکتبال کرمانشاه با صدرنشینی به دور بعد صعود کرد

دبیر هیات بسکتبال کرمانشاه از پایان دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال و صدرنشینی مقتدرانه تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در گروه "الف" شمال خبر داد.

بهنام بنی عامریان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پایان رقابت های دور برگشت لیگ دسته اول بسکتبال، اظهارکرد: در این رقابت ها تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در گروه "الف" شمال حضور داشت و با تیم های خانه بسکتبال خرم آباد، خانه بسکتبال کردستان، خانه بسکتبال اسدآباد و مهام تهران هم گروه بود.

وی با اشاره به صدرنشینی تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در دور رفت رقابت ها، گفت: در دور برگشت هم که به میزبانی استان کردستان برگزار شد، تیم خانه بسکتبال کرمانشاه توانست بازهم مقتدرانه مقابل همه حریفان خود به پیروزی دست پیدا کند.

دبیر هیات بسکتبال کرمانشاه خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه در مرحله برگشت این رقابت ها برخی از تیم ها تلاش کرده بودند تا با جذب بازیکنان جدید ترکیب خود را قدرتمندتر کنند، اما باز هم بسکتبالیست های کرمانشاهی آنها را شکست دادند.

وی ادامه داد:  ترکیب تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در این رقابت ها را عموما نوجوانان و جوانان بسکتبالیست بومی تشکیل می دادند که آنها را از سال گذشته کشف کرده بودیم و برای دور برگشت هم بازیکن جدیدی به تیم اضافه نشد. 

بنی عامریان به برنامه ریزی هیات بسکتبال کرمانشاه برای دور بعدی رقابت ها اشاره کرد و گفت: باتوجه به صدرنشینی تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی این رقابت ها، برای دور بعدی در گروه تیم های صدرنشین قرار خواهیم گرفت و باید با تیم های پایین تر در گروه های دیگر رقابت کنیم.

وی شرایط رقابت در دور بعدی را دشوارتر دانست و گفت: در این دور از رقابت ها تیم ها برای صعود به مرحله پلی آف باهم رقابت بسیار تنگاتنگی خواهند داشت و این موضوع کار را سخت  خواهد کرد، بنابراین تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم در این مرحله هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در گروه "الف" شمال رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال به ترتیب تیم های خانه بسکتبال خرم آباد را با نتیجه ۸۸  بر ۷۹، خانه بسکتبال کردستان را با نتیجه ۸۱ بر ۷۸، مهام تهران را با نتیجه ۷۰ بر ۵۶ و خانه بسکتبال اسدآباد را با نتیجه ۸۴ بر ۶۸ از پیش رو برداشت.

 انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400102719991
  • خبرنگار : 50184