رمان «قدری آسیب‌دیده‌تر» نقد می‌شود

رمان «قدری آسیب‌دیده‌تر» نوشته ناهید کهنه‌چیان نقد می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه ۸، نشست نقد و بررسی کتاب «قدری آسیب‌دیده‌تر» با حضور نویسنده کتاب، شهلا آبنوس و قباد آذرآیین - کارشناسان برنامه - روز پنجشنبه، ۲۳ دی‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

در خبر برگزاری این  نشست آمده است: ناهید کهنه‌چیان متولد تهران، از سال ۱۳۸۶ فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه ادبیات آغاز کرده است. از او داستان‌های متعددی در نشریات مختلف از جمله فرهیختگان، اعتماد، ماهنامه تجربه، ماهنامه ادبی و هنری عصر جمعه، مجله ادبی پیاده‌رو و سایت ادبی حضور به چاپ رسیده است.

اولین کتاب او با نام «تهمینه در راه» شامل مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه با محوریت زن در سال ۱۳۹۳ در انتشارات قطره  به چاپ رسید. از دیگر آثار او می‌توان به  رمان‌ «زیر یک سقف» و  مجموعه داستان «منهای یک نفر» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب «قدری آسیب‌دیده‌تر» می‌خوانیم: حالا آن دختر شاد، کمتر می‌خندید، چون کسی که دوستش داشت بلافاصله سگرمه‌هاش تو هم می‌رفت و انگار دارد یک بیانیه هشدارآمیز را از رو می‌خواند، لفظ قلم می‌گفت: «آن‌که می‌خندد، هنوز خبر هولناک را نشنیده است.»

حالا آن آموزگار کلاس پنجم ابتدائی پاورقی‌خوان و غرق در عوالم دخترانه‌اش، به جای کتاب‌های «پَر» و «برباد رفته» و دیدن سریال‌های محبوبش از تلویزیون سیاه سفیدشان، شب‌ها تا نزدیکی‌های صبح «پاشنه آهنی» می‌خواند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک ، مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۴۱۳۷۶ تماس بگیرند.

 انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1400102115333
  • خبرنگار : 71573