مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

شرکت ۶۸۰ نفر در سی‌وششمین آزمون ادواری مراکز مهارت‌آموزی

مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه سی و ششمین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی در استان ایلام برگزار می‌شود، گفت: این آزمون، اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ است.

 «جمیلا ملکشاهی» در حاشیه برگزاری این آزمون در ایلام، اظهار کرد: اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و سی و ششمین آزمون ادواری مراکز مهارت‌آموزی در روزهای آتی به صورت کتبی و عملی در استان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه آزمون کتبی ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۳ و ۲۴ دی ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: این آزمون در  رشته‌های گرافیک رایانه‌ای، تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه‌ای و  چهره‌سازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آزمون عملی نیز از تاریخ ۱۱  تا ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ در حال برگزاری است، تصریح کرد:این آزمون در سطح ۶ حوزه ایلام، آبدانان، دهلران، هلیلان، دشت عباس و ایوان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون جامع عملی  ۶۸۰ نفر است، گفت: ۵۴ نفر نیز در آزمون ادواری عملی و  مجازی در این دروه شرکت کرده اند.

ملکشاهی تصریح کرد: در این دوره در شهرستان ایلام. ۲۱۴ نفر  عملی، ادواری  ۵۴ نفر (عملی)، در شهرستان آبدانان  ۱۱۰ نفر عملی، در شهرستان دهلران  ۹۶ عملی، در شهرستان هلیلان ۴۹ نفر عملی، در شهرستان ایوان ۱۰۲ نفر و در بخش دشت عباس، ۱۰۹ نفر شرکت کرده اند.

مدیر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام  جمع شرکت کنندگان عملی را  ۶۸۰ نفر عنوان کرد و افزود: ۷۴۱ نفر نیز  در مجموع در آزمون کتبی شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این آزمون تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون، پس از گذراندن دروس عمومی و تخصصی و  آزمون عملی نائل به دریافت مدرک دیپلم شاخه کار و دانش از آموزش و پرورش می‌شوند.

ملکشاهی تصریح کرد: این دوره‌ها توسط مربیان مجرب در مؤسسات فرهنگی و هنری دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و دفتر آموزشی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روند برگزاری این دوره‌ها نظارت دارد.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون مطابق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا اندیشیده شده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400101813162
  • خبرنگار :