نمایندگان کرمانشاه به مصاف حریفان می‌روند

رییس هیات: چراغ بسکتبال کرمانشاه را روشن نگه داشته‌ایم

تیم های بسکتبال خانه بسکتبال و مقاومت کرمانشاه در دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول با دست خالی و مشکلات مالی به مصاف حریفان خود می روند.

کرم احمدیان رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال در گروه شمال با حضور 33 تیم در قالب هفت گروه طی روزهای آینده آغاز می شود که نمایندگان استان هم به مصاف حریفان خود می روند.

وی افزود: تیم خانه بسکتبال کرمانشاه که در دور رفت رقابت ها با عملکردی بسیار خوب توانست تیم صدرنشین گروه خود باشد، در گروه اول شمال در سنندج با تیم های خانه بسکتبال خرم آباد، خانه بسکتبال کردستان، مهام تهران و خانه بسکتبال اسدآباد دیدار خواهد داشت.

رئیس هیات بسکتبال استان اضافه کرد: تیم مقاومت کرمانشاه نیز در گروه سوم شمال که در دور رفت علیرغم توانمندی های زیادی که دارد به دلیل پاره ای از مشکلات قعرنشین گروه خود بود، در دور برگشت با تیم های پیکان تهران، مقاومت پاس ناجا کامیاران و خانه بسکتبال زنجان در زنجان به مصاف حریفان خود می رود.

وی ادامه داد: بازی های تیم های گروه اول و سوم شمال از روز دوشنبه(20 دی) شروع می شود و تا 26 این ماه ادامه خواهد داشت و تیم های برتر هر گروه به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد.  

احمدیان در ادامه به مشکلات مالی تیم های کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: علیرغم شایستگی های زیادی که بسکتبالیست های کرمانشاهی دارند، اما متاسفانه با مشکلات مالی زیاد و با دست خالی در این رقابت ها حاضر شده ایم که تیم های قدرتمند و متمولی در آن حضور دارند.

وی تاکید کرد: با توجه به این مشکلات می خواستیم از ادامه حضور در رقابت ها انصراف دهیم، اما با توکل بر خدا و با تکیه بر استعدادهای جوانی که داریم مجبوریم این راه را با سختی و مشقت ادامه دهیم، تا بتوانیم به استعدادهای جوانی که داریم کمک کنیم.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه به پیشینه درخشان بسکتبال در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: طی دهه های اخیر کورسویی از چراغ پرفروغ بسکتبال استان باقی مانده بود که تلاش کردیم آن را روشن نگه داریم و بتوانیم به استعدادهایی که در این زمینه داریم، کمک کنیم، اما متاسفانه تاکنون پشتیبانی نداشته ایم، با این وجود تلاشمان را کرده ایم و امیدواریم ثمره آن را با ظهور استعدادهای جدید در آینده ای نزدیک ببینیم.

انتهای پیام  

  • شنبه/ ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400101812976
  • خبرنگار : 50184