به مناسبت سالگرد سردار سلیمانی؛

همایش استانی شعر "سرو پایدار" در نهاوند برگزار شد

همایش استانی شعر«سرو پایدار» به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در نهاوند برگزار شد.

به گزارش ایسنا، روز دوشنبه ۱۳ دی با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسئولین شهرستان و جمعی از شاعران و نویسندگان شهرهای مختلف استان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد.
مدیرکل اداره فرهنگ و ‌ارشاد اسلامی استان همدان در این مراسم گفت: شهید سلیمانی نماد مقاومت و ایثار است و ایشان الگوی گرانقدری در زمینه‌های مختلف اخلاقی، ولایت‌مداری، ایمان و تقوا و انسانیت به شمار می رود. 
احمدرضا احسانی اظهارکرد: یاد و اندیشه شهید سردار سلیمانی مکتب‌ساز و جریان‌ساز است چراکه این سردار بزرگ فقط متعلق به ایران نیست و به کل دنیا تعلق دارد و قطعا راه و مکتب شهید سلیمانی ادامه دارد.
وی با بیان این‌که «سرو پایدار» نماد ایثار و از خودگذشتگی است و این همایش به همین مناسبت در شهرستان نهاوند برگزار شده است، تصریح کرد: تمام فرماندهان و ژنرال‌های دنیا به این سردار بزرگ ادای احترام می‌کنند و راه این شهید والامقام یک فرهنگ است و محدود به یک زمان و یک مکان خاص نیست.
احسانی افزود: راه شهید سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت و مکتب و فرهنگ شهید سلیمانی هزاران سلیمانی دیگر را تربیت خواهد کرد.
مدیرکل ارشاد همدان در خاتمه تاکید کرد: امیدوارم که همه ما ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشیم و بتوانیم دین خود را به همه شهیدان و انقلاب اسلامی ادا کنیم.
همچنین لازم به ذکر است که در پایان این مراسم تعدادی از شاعران برجسته شهرهای مختلف استان در وصف شهید سردار سلیمانی شعرخوانی کردند و از خانواده شهید مدافع امنیت احمد شوهانی تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

  • دوشنبه/ ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400101309597
  • خبرنگار : 50471