توزیع ۴۰ میلیارد تجهیزات آموزشی بین مدارس عشایری فارس

در آیینی و به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ششمین مرحله ارسال تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری فارس، ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزش و پرورشی ویژه دانش آموز عشایری توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس یکشنبه ۱۲ دی در آیین ارسال این تجهیزات گفت: در راستای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین باید به سمت مدارس صالحی پیش رفت که خروجی و محصول آن افراد بزرگی، چون حاج قاسم سلیمانی باشد.

محمدخلیل عسکری بیان کرد  گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری به شهید سلیمانی باید به چشم یک راه و مکتب و مدرسه درس آموز باید نگاه کرد.

او عنوان کرد: خوشحالیم که در عصر کنونی حاج قاسم سلیمانی‌ها باعث شدند که دانش آموزان قهرمانان حقیقی زمان خود را ببینند و لمس کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: امروز مفتخریم با هدایت و برنامه ریزی اداره اموزش و پرورش عشایر ۴۰ میلیارد تومان لوازم آموزشی و پرورشی شامل تبلت، گوشی، پوشاک و لوازم التحریر به دانش آموزان مدارس عشایری سراسر فارس ارسال کنیم.

عسکری خاطرنشان کرد: این بسته‌های آموزشی و پرورشی به ۱۲ هزار دانش آموز عشایری فارسی تعلق خواهد گرفت.

بهنام حیدری، رییس اداره آموزش و پرورش عشایری فارس  نیز در این مراسم گفت: ششمین مرحله ارسال تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری فارس با اعتباری ۴۰۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

او افزود: این تجهیزات شامل ۱۲۵۰ بسته لوازم التحریر، ۷۰هزار پوشاک و ۱۰۰ دستگاه تبلت و گوشی و برخی اقلام ویژه مدارس شبانه روزی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش عشایری فارس گفت: این اقلام برای ۱۲ هزار دانش آموز مدارس عشایری فارس که شامل ۸ هزار دانش آموز ابتدایی و ۴ هزار دانش آموز متوسطه اول و دوم ارسال خواهد شد.

حیدری عنوان کرد: این اقلام از طریق ۴ نمایندگی آموزش و پرورش عشایر فارس بین ۲۱ مرکز آموزشی شبانه روزی عشایر، ۶۰۰ واحد آموزشی ابتدایی سیار و نیمه سیار عشایردر مناطق گرمسیری که هم اکنون محل اسکان عشایر است، تا ۱۰ روز آینده توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از عشایر استان کرمان بود و وظایف ما این است که در مدارس عشایری مکتب شهید سلیمانی را ترویج کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400101208872
  • خبرنگار :