دبیر کل کانون هابیلیان:

گروهک منافقین ۱۲ هزار ایرانی را ترور کرده‌ است

دبیر کل کانون هابیلیان با اشاره به وجود ۱۷ هزار شهید ترور در کشور گفت: اکثر این تعداد شهید از مردم هستند. ۱۲ هزار نفر از این ۱۷ هزار نفر توسط گروهک منافقین به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، سید محمد جواد هاشمی نژاد روز یکشنبه ۱۲ دی ماه در گردهمایی  تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی و نهمین یادواره شهدای اتکا افزود: ترور یکی از قدیمی ترین توطئه‌های دشمن در کشور است و این مسیر تاکنون ادامه داشته و به نظر می‌رسد تا زمانی که انقلاب اسلامی هست، ادامه دارد.

وی ادامه داد: دشمن نخبگان و افرادی را که در دل مردم جای دارند شناسایی کرده و هدف قرار می دهد. بنابراین عنوان ترور کور در انقلاب اسلامی وجود ندارد بلکه دشمن با برنامه ریزی اقدام به ترور می کند.

وی شهید مطهری را یکی از متفکران بزرگ اسلام و جزو اولین شهدای ترور برشمرد. همچنین شهید صیاد شیرازی با نقش برجسته‌ای که در جبهه‌ها داشت و به دلیل برخورد با منافقان در جبهه مورد کینه دشمن بود و حاج قاسم سلیمانی نیز چنین بود.

به گفته هاشمی‌نژاد تمام اقدامات تروریستی در کشور ما هدفمند بوده و باحمایت‌های مستقیم و غیر مستقیم جنایتکاران غربی و استکبار رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۷ هزار شهید ترور شده داریم که از اقشار مختلف جامعه  هستند و توسط ۳۵ گروهک مسلح به شهادت رسیده‌اند، تصریح کرد:  در عرض چند ماه عالی رتبه ترین مقامات کشور مورد ترور واقع شدند که در آن زمان  بی سابقه بود.

وی ادامه داد: با عقب ننشستن مردم بعد از ترور مقامات توجه دشمن به مردم جلب شد و اکثر این ۱۷ هزار شهید از مردم هستند.۱۲ هزار نفر از این ۱۷ هزار نفر توسط گروهک منافقین به شهادت رسیدند.

وی افزود: بانیان این ترورها در هیچ جای دنیا به این شکل مورد حمایت نیستند حتی دفاتر رسمی به آنها داده شده است.

به گفته دبیر کل کانون هابیلیان حدود ۲۰ سال پیش گروهک منافقین به ۱۱ سفارتخانه ایران در کشورهای اروپایی همزمان حمله کردند و امکان ندارد که کشورهای غربی از این موضوع اطلاع نداشته باشند در حالی که وظیفه حفظ سفارت کشورها در خاک خود را دارند.

هاشمی نژاد با اشاره به اینکه اقدامات حقوقی در بسیاری از مسائل می تواند ما رو جلو ببرد، اظهار مرد: بعد از گذشت حدود ۲۰ یا ۳۰ سال از جنایت منافقین و با نپرداختن به این موضوع دشمن درصدد است این افراد را به عنوان مدعیان حقوق بشر جا بزند.

وی افزود: از جمله ترور پنج دانشمند هسته‌ای ما با همکاری تنگاتنگ مجاهدین خلق، موساد اسرائیل و سی آی ای آمریکا اتفاق افتاد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400101208437
  • خبرنگار :

برچسب‌ها