جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

در فتنه ۸۸ ملت ایران سربلند شدند

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: در فتنه ۸۸ خواص مردود شدند اما ملت ایران سربلند از آن بیرون آمدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شیرازی صبح امروز (نهم دی ماه) در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی ماه در بندرعباس، افزود: در جنگ تحمیلی هدف دشمن این بود با نگاه مادی و جهان بینی غربگرا، نظام اسلامی را زمین بزنند. طبق محاسبات مادی تصور این بود که سران ارتش فرار کرده و یا از بین رفته‌اند و تشکیلات نظامی قوی در کشور وجود ندارد و نیروهای موجود نمی‌توانند کشور را در مقابل تهاجم رژیم بعث دفاع کنند؛ غافل از اینکه این نظام وابسته به خدا و دل ملت و رزمندگان وصل به خدا است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: ملت ایران در جنگ تحمیلی با سلاح نجنگید بلکه با ایمان به خدا و عشق به خدا جنگ را پیش برد و دشمن را شکست داد و صدام هم سقوط کرد و طناب دار را یکی از فرماندهان لشکر بدر به گردن وی انداخت و این نتیجه مبارزه با ملت ایران و اسلام بود.
شیرازی بیان کرد: دشمن در جنگ نظامی شکست خورد و از سال ۱۳۶۵ که هنوز جنگ تمام نشده بود دشمنان رو به نبرد نرم با ملت ایران آورد و متوجه شد آن چیزی که ملت ایران را مقاوم نگه داشته دین، عشق به شهادت، عشق به شهادت و تقوا است، لذا در کنفرانسی در اورشلیم اعتراف کردند باید عاشورا کم رنگ شود چرا که ایمان و اعتقادی که به ملت ایران امید می‌دهد مهدویت و عاشورا است لذا بر آن شدند تا ریشه‌های اعتقادی ملت ایران را از بین ببرد.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: طرح دشمن برای کمرنگ کردن فرهنگ عاشورایی از بین بردن ولایت فقیه بود چرا که ولایت فقیه بود که نقطه پررنگ شدن فرهنگ عاشورا و مهدویت بود.
شیرازی عنوان کرد: در سال ۶۸ رهبر انقلاب فرمودند امروز دشمن طراحی کرده است ۲۰ سال و ۱۰ سال آینده قرار است برداشت کند لذا سال ۷۸ و ۸۸ فتنه‌هایی را ایجاد کردند. ملت ایران در حماسه ۲۳ تیرماه فتنه ۷۸ را شکست داد لذا فتنه سال ۸۸ را طراحی کردند و این بار حساب شده عملی کردند و طرحی را که در شوروی سابق و گرجستان اجرا کرده بودند بازسازی کردند و آن را در ایران پیاده کردند؛ مادی‌گرایان هرگز حقیقت نگاه الهی یک ملت را درک نمی‌کنند و به همین دلیل شکست خوردند.
وی اضافه کرد: در فتنه ۸۸ یک عده طراح اصلی بودند و پشت صحنه آن سران استکبار آمریکا و انگلیس حضور داشتند و سران فتنه نیز مجریان روی صحنه بودند و علاوه بر آنها گروه دیگری نیز دخیل بودند و آن هم بعضی از مسئولین و خواص بودند که وارد گود شدند لذا در سال ۸۸ رهبر معظم انقلاب فرمودند در فتنه ۸۸ خواص مردود شدند اما ملت ایران سربلند از آن بیرون آمدند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400100906407
  • خبرنگار :