مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام؛

توسعه متوازن؛ نتیجه‌ی راهبری نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی در شرکت پالایش گاز ایلام

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: استقرار و راهبری نظام مدیریت دارایی فیزیکی منجر به بهبود عملکرد مالی، تصمیمات سرمایه‌گذاری آگاهانه، مدیریت ریسک، بهبود تولید و خدمات، بهبود و افزایش بهره وری و اثربخشی و در نهایت توسعه متوازن سازمان خواهد شد.

«روح‌اله نوریان» در نخستین جلسه اجرای پروژه پایلوت استقرار سیستم مدیریت دارایی‌های فیزیکی اظهار کرد: در سازمان‌های دارایی‌محور، جریان اصلی کسب و کار بر اساس ارزش‌آفرینی از دارایی‌هاست و شرکت پالایش گاز ایلام به عنوان یک سازمان دارایی محور، از طریق استقرار نظام مدیریت دارایی فیزیکی، هزینه‌ها، ریسک‌ها و عملکرد مرتبط با دارایی‌ها را بصورت متوازن، در چرخه عمر آن‌ها، بصورت بهینه و پایدار به‌منظور تحقق اهداف سازمان مدیریت می‌کند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام افزود: استقرار و راهبری نظام مدیریت دارایی فیزیکی در این پالایشگاه منجر به بهبود عملکرد مالی، تصمیمات سرمایه‌گذاری آگاهانه، مدیریت ریسک، بهبود تولید و خدمات، بهبود و افزایش بهره وری و اثربخشی و در نهایت توسعه متوازن سازمان خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه مذکور از آذر ماه سال جاری آغاز شده و طبق برنامه پیش بینی شده در مدت ۲۴ ماه در انتهای سال  ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید.

همچنین «محمدکاظم پورچرمی»- مدیرکل نظام مدیریت دارایی‌هایی فیزیکی وزارت نفت گفت: نظام‌نامه مدیریت دارایی‌های فیزیکی دربرگیرنده سیاست‌های کلی و الزام‌ها در حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی وزارت نفت و پیاده‌ سازی در شرکت‌های اصلی این وزارت خانه است و شرکت پالایش گاز ایلام جزو شرکت‌های پیشرو در اجرای زیرساخت‌های این نظام‌نامه بوده و اکنون شاهد آغاز به‌کار عملیات اجرایی پروژه‌ استقرار آن نظام در این شرکت هستیم.

«مهدی علیپور»- رئیس بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران با قدردانی از مجموعه شرکت پالایش گاز ایلام بر اهمیت استقرار مدیریت دارایی های فیزیکی در سطح شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد و افزود: با توجه به گستردگی صنعت نفت و گاز کشور و همچنین اجرای مؤثر ماموریت‌های این سازمان به دارایی‌های فیزیکی، پروژه مذکور نقش بسزایی در یکپارچه‌سازی فعالیت‌های مدیریت دارایی‌های فیزیکی و ایجاد توازن منطقی در سه جنبه ریسک، هزینه و عملکرد و ارزش‌آفرینی حداکثری از مجموعه دارایی‌ها، ایفا می‌کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400100704989
  • خبرنگار :