محمد بحرانی:

امیدوارم میز کوچکِ شب یلدا برای کسی در ایران آرزو نباشد

محمد بحرانی ـ بازیگر و صداپیشه ـ آرزو کرد میز کوچک شب یلدا برای کسی در ایران آرزو نباشد.

به گزارش ایسنا، بحرانی که مهمان «یلدای دو صفر» بود، درباره نقطه ابتدایی کار خود توضیح داد: سال ۷۹ وارد دانشکده هنرهای زیبا و از ۸۰ جذب کار هنر شدم. اولین بار با خانم مریم سعادت که خودم را مدیون او می دانم در جشنواره تئاتر دانشجویی کار کردم و فقط بع بع می کردم! انگار بع بع خوبی بود و ایشان مرا به بهرام شاه محمدلو معرفی کرد!

او با بیان اینکه امسال ۴۰ ساله شدم، درباره شب یلدای شیراز اظهار کرد: می دانم چقدر شیراز را دوست دارید. شیراز حال و هوای دیگری دارد و اگر درگیر کار نبودم آرزویم بود الان زیر سایه پدر و مادرم در شیراز باشم. امروز مادرم مثل همیشه پشت تلفن بغض داشت. دست پدر و مادرم را از پشت دوربین می بوسم.

بحرانی همچنین درباره اینکه کسی در جمعِ فامیلشان بوده که جوک های بی مزه تعریف کند، بیان کرد: خود من از کودکی قابلمه دستم می گرفتم و می خواندم و حالا هم از همین راه دارم پول درمی آورم!

این بازیگر پس از اجرای یک ترانه بندرعباسی درباره آداب و رسوم شیرازی ها برای شب چله گفت: شب چله در شیراز ما هم همین کارهایی که شما می کنید انجام می دهیم. انار و هندوانه می خوریم. کلم پلو با گوشت قلقلی هم که غذای معروف شیراز است. همچنین هویج پلو در شیراز غذای مرسومی است و مادرم هم خیلی خوب درستش می کند.

بحرانی پس از سعدی خوانی روی آنتن زنده، درباره این شاعر اظهار کرد: این همشهری ما نسبت به حافظ مظلوم واقع شده است.

این هنرمند در پایان به عنوان آرزو برای شب یلدا گفت: مهم ترین آرزوی این روزها، آرزوی گشایش اقتصادی برای مردم ایران است. همین میزی که میز کوچکی به نظر می آید و شما به دور از تجمل آن را چیدید، شاید برای خیلی ها آرزو باشد. آرزو می کنم این میز برای کسی در ایران آرزو نباشد.

عکس : محمدرضا پیرزاده

بخش اول «یلدای دو صفر» با اجرای منصور ضابطیان، به کارگردانی محمد صوفی و تهیه کنندگی جواد فرحانی از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه دو رفت.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ آذر ۱۴۰۰ / ۲۳:۵۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1400093024079
  • خبرنگار : 71012

برچسب‌ها