یاسوج میزبان مسابقات دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور است

رئیس هیات بسکتبال شهرستان بویراحمد از میزبانی شهر یاسوج در رقابتهای دسته یکم باشگاههای کشور خبر داد و گفت: گروه سوم مسابقات بسکتبال باشگاههای کشور با شرکت چهار تیم در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

سجاد گودرزی افزود: گروه سوم مسابقات دسته یکم بسکتبال باشگاههای کشور به میزبانی شهر یاسوج در محل سالن پوریای ولی شهر یاسوج برگزار می شود.

وی از شرکت تیم های نفت امیدیه، فرخ دانا کیما شهرکرد، خانه بسکتبال کاشان و خانه بسکتبال بویراحمد در این رقابتها خبر و اظهارکرد: ورود تیم های شرکت کننده روز سه شنبه هفتم دی ماه ۱۴۰۰ است و رقابت‌ها از عصر روز چهارشنبه هشتم دی ماه ۱۴۰۰ آغاز می شود.

رئیس هیات بسکتبال شهرستان بویراحمد ، ضمن تشکر از معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان که همیشه در میزبانی مسابقات کشوری از تیم ها و هیات های استانی و شهرستانی حمایت می کنند تقدیر و تصریح کرد: این مسابقات از عصر روزهای ۸ ،۹ و ۱۱ دیماه ۱۴۰۰ با دو بازی برگزار می شود و امیدواریم شهر یاسوج میزبان شایسته ای برای تیم های و عوامل برگزاری مسابقات باشد .

به گزارش ایسنا به  نقل از  روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، گودرزی بیان کرد: رقابتهای بسکتبال دسته یکم باشگاههای کشور در چهار منطقه شمال و چهار منطقه جنوب کشور برگزار و از هر منطقه دو تیم برتر راهی مرحله بعدی این مسابقات می شود و در نهایت دو تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر بسکتبال کشور را کسب می کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400093023796
  • خبرنگار : 50223