به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، در این کارگاه با تدریس محمدحسن کوچیان و سیدعلی حسینی، به بررسی تعاریف و ابزارها و بسترهای موجود برای مباحث دیجیتال مارکتینگ پرداخته شد.
در جریان بررسی بخش دیجیتال مارکتینگ، مواردی مانند بازاریابی موتورهای جستجو و بررسی چالش انتخاب بین بازاریابی موتورهای جستجو و بهینهسازی موتورهای جستجو، ارتباط بازاریابی محتوا و تولید محتوا، انواع زمینههای مارکتینگ اعم از اینفلوئنسر مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، موبایل مارکتینگ و... مورد بررسی قرار گرفت و برای هر کدام مواردی جهت بهینهتر کردن مطرح شد.
مطالب و فایل ضبط شده این کارگاه در کانال انجمن علمی علوم کامپیوتر دانشگاه به آدرس kucssa@ قابل دانلود و در دسترس علاقهمندان است.
انتهای پیام