استاندار سمنان عنوان کرد:

تامین زمین طرح جهش مسکن در ۱۹ شهر از ۲۱گانه شهر استان

استاندار سمنان از تامین زمین طرح جهش مسکن در ۱۹ شهر از شهرهای ۲۱گانه این استان خبر داد و گفت: تا امروز بالغ بر ۲۶ هزار نفر متقاضی دریافت مسکن در استان، در سامانه مختص قانون جهش تولید مسکن ثبت نام کردند

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن در استان با بیان اینکه اقدامات به جهت تسریع در تحقق اهداف قانون جهش تولید مسکن در استان به عنوان اولویت اصلی دولت در دستور کار است، گفت: استان سمنان باید در بحث اجرای قانون جهش تولید مسکن پیشرو و پیشگام بوده و اقدامات به صورت شبانه روزی و جهادی ادامه داشته باشد.
وی افزود: در ۱۹ شهر استان زمین به صورت ۱۰۰ درصدی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن تامین شده که برای ۲ شهر باقیمانده نیز اقدامات در حال انجام است تا به هیچ عنوان دغدغه تامین زمین در استان نداشته باشیم.
هاشمی ادامه داد: بررسی ها به منظور تعیین واجد شرایط بودن ثبت نام کنندگان در دست اقدام است که تا این لحظه از مجموع ۲۶ هزار نفر ثبت نام کنندگان، ۱۱هزار و ۵۱۰ نفر دارای فرم "ج" سبز هستند.
وی تصریح کرد: در اقدام بعدی، اطلاع رسانی به این افراد برای تکمیل و قطعی نمودن ثبت نام خود با مراجعه به دفاتر پیشخوان از طریق پیامک طی زمانبندی مشخص و به صورت مرحله ای در حال انجام است.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از سوی دفاتر پیشخوان سطح استان به جهت تکمیل پرونده و قطعی کردن ثبت نام، تاکنون برای یک هزار و ۵۰۰ نفر پیامک مراجعه به دفاتر ارسال شده است.
وی در ادامه تاکید کرد: طی جلساتی با دفاتر پیشخوان، به جهت مساله کرونا، پیش بینی ها به جهت تسریع در امور و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این مراکز انجام شود.
هاشمی با بیان اینکه تمامی بسترهای لازم به جهت آغاز عملیات اجرایی قانون جهش تولید مسکن در استان مهیا و فرآهم است، تصریح کرد: پیگیری ها از مرکز برای رفع موارد و مسائل باقیمانده پیرامون اجرای قانون جهش تولید مسکن در خصوص نوع قرارداد واگذاری و قیمت ساخت به جهت تعیین تکلیف و تسریع در امور انجام خواهد شد.
استاندار سمنان در پایان ضمن بیان اینکه جلسات شورای مسکن و جلسات پیگیری آخرین وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن به صورت مستمر برگزار خواهد شد، گفت: مسائل و مواردی که در حوزه داخل استان در خصوص بانک ها و شهرداری ها در قالب اجرای قانون جهش تولید مسکن وجود دارد، بررسی و برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۸ آذر ۱۴۰۰ / ۰۰:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400092821373
  • خبرنگار :