سخنگوی آتش نشانی کاشان:

انفجار گاز منزل مسکونی دو طبقه را در کاشان تخریب کرد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: نشت گاز شهری منجر به انفجار و تخریب کامل یک منزل مسکونی دوطبقه و مصدوم شدن یک فرد ۴۰ساله در این شهر شد.

روح‌الله فدایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی مبنی بر انفجار در یک منزل مسکونی در ساعت ۲۰:۴۲دقیقه امشب (شنبه، ۲۷آذر) در خیابان کارگر، کوی باسکول، تیم‌های اطفاء حریق و امداد نجات از ایستگاه شماره یک این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران آتش نشانی با حضور به موقع در محل انفجار، سریعا عملیات جستجوی اشخاص احتمالی گرفتار زیر آوار را آغاز کرده و با هدف ایمن سازی محل، عوامل نا ایمن و حادثه‌ساز را برطرف کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان تصریح کرد: در پی این حادثه بخش بزرگی از قسمت‌های منزل و حتی مغازه واقع در طبقه همکف آن تخریب شد و یک خودروی تیبا که جلوی منزل پارک بود، نیز آسیب دیده و یکی از شهروندان  نیز از ناحیه پا دچار سوختگی شد.  

فدایی گفت: در بررسی‌های اولیه علت حادثه، عامل نشت گاز شهری و انفجار پس از ایجاد جرقه تخمین زده شد، ولی علت دقیق آن توسط کمیته علت‌یابی سازمان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۷ آذر ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400092721344
  • خبرنگار :