استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

ضرورت مدیریت بهینه در حوزه آب با استفاده از ظرفیت فاضلاب در خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در عصر حاضر استفاده سنتی از آب دیگر پاسخگوی نیازهای مردم نیست، گفت : تمام مدیران باید مدیریت بهینه در حوزه بازیافت آب و فاضلاب را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین‌نژاد در آیین بهره برداری از ۱۸ پروژه آبرسانی به شهرستان راز و جرگلان در روستای اشرف دره که ۲۵ آذرماه برگزار شد،  اظهار کرد: در حوزه آب و فاضلاب فقط از قسمت آب برداشت صورت گرفته و فاضلاب به حال خود رها شده در حالیکه در سایر کشورها از آب فاضلاب ها به صورت تسویه شده استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه باید با کمک مروجین و اصلاح روش‌های نوین آبیاری در حوزه آب تحول ایجاد کرد، افزود: برای خروجی و بازیافت آب چه در روستاها و چه شهرها باید برنامه ریزی دقیق انجام شود.
وی بر ضرورت توجه به ظرفیت‌های استان به ویژه در شهرستان راز و جرگلان اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد و تقویت بازارچه‌های جزو اولویت‌هایی است که به آن ورود می‌کنیم.
حسین نژاد  محورهای آب، صنعت، معدن، تجارت و گردشگری را از محورهای مهم کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت :مدیران با انسجام و هم افزایی باید در مسیر عمران، آبادانی و بهبود معیشت مردم حرکت کنند.
انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۵ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400092519828
  • خبرنگار : 50444