تجلیل از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

تعرفه خدمات پرستاری و تبدیل وضعیت پرستاران استان پیگیری می‌شود

در آیینی با حضور مسوولان استانی از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تجلیل شد.

احمد ریواده سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان۲۲ آذر ۱۴۰۰ در آیین تجلیل از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان اظهار کرد: در راستای دستور ریاست محترم جمهوری، مساله اصلاح تعرفه خدمات پرستاری و تبدیل وضعیت پرستاران استان به منظور اجرایی شدن، در دستور کار استان است.

وی ادامه داد: ما علاوه بر اینکه به عنوان مسئولین وظیفه داریم به صورت لسانی از زحمات و تلاش های پرستاران قدردانی کنیم، تلاش برای رفع دغدغه و مشکلات جامعه پرستاری نیز از دیگر وظایف ماست.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان افزود: دستور ریاست جمهوری در خصوص موضوع اجرایی شدن آیین نامه اصلاح تعرفه خدمات پرستاری و تبدیل وضعیت همکاران پرستار که منتظر این مهم هستند، صادر شده که امری بسیار ارزشمند است.

ریواده تاکید کرد: ما در استان سمنان نیز تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مسائل و دغدغه‌های جامعه پرستاری را دنبال کرده تا این موارد کمتر شده و برطرف شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه تقدیر از پرستاران در دورترین مراکز بهداشتی استان انجام شود، گفت: ضرورت دارد تا مقام پرستاری به واسطه نقش بسیار ارزشمندی که در مدیریت بسیار شایسته بیماری کرونا داشتند ، به عنوان یک گفتمان اجتماعی در جامعه تسری یابد.
انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400092217220
  • خبرنگار :