رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

انتخاب شهردار زنجان طی چند روز آینده انجام می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: انتخاب شهردار طی چند روز آینده انجام می‌شود.

منصور مرادلو ظهر امروز (۲۱ آذرماه) در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه اعلام فراخوان برای انتخاب شهردار، اقدامی مورد تایید شورا بود، اظهار کرد: اگر در بحث فراخوان به اجماع برسیم، با رای بیشتر شهردار انتخاب شود و اگر نشد، انتخاب اتفاق نیفتاد، فردی خارج از لیست فراخوان انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا فردی با پشتیبانی حداکثری شورا به عنوان شهردار انتخاب شود، افزود: انتخاب شهردار برای اعضای شورا انتفاع شخصی ندارد و امیدواریم اجماع در رابطه با کسی باشد که دلسوز مردم بوده و جهادی عمل کرده و پیگیر برنامه‌ها باشد.

این مسئول ادامه داد: اعضای شورای شهر کارمند شهرداری نیستند، بلکه ناظر بر عملکرد شهرداری هستند. اعضای شورا تلاش دارند، در یک تا دو روز آینده شهردار با اجماع شهردار منتخب را اعلام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر استقلال شورای ششم شهر زنجان، تصریح کرد: به هیچ‌وجه فشاری برای انتخاب شهردار وجود ندارد و همه اعضا مستقل هستند. با از خودگذشتگی همه اعضا فردی دلسوز برای شهر انتخاب خواهد شد.

مرادلو یادآور شد: در فراخوان ۶ نفر کاندیدای تصدی شهرداری زنجان شده‌اند و اگر انصرافی هم وجود داشته باشد باید به صورت رسمی و مکتوب به شورا اعلام شود که تاکنون هیچ فردی انصراف خود را به طور رسمی اعلام نکرده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400092116374
  • خبرنگار : 50165