انتشار چهارمین کتاب در انتشارات جهاد دانشگاهی همدان

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان از انتشار چهارمین کتاب در واحد انتشارات جهاد دانشگاهی شعبه همدان خبر داد.  

فاطمه عزیزی هرمز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی شعبه همدان با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا کنون موفق به دریافت هفت فیپا از وزارت فرهنگ و ارشاد شده و تا کنون چهار کتاب چاپ شده است.

وی افزود: مابقی کتاب ها نیز در نوبت چاپ قرار داشته همچنین تعداد دیگری از کتاب ها در مرحله داوری، ویراستاری ادبی و صفحه آرایی قرار داشته که به محض تکمیل و اتمام مراحل برای دریافت مجوز فیپا به وزارتخانه ارسال می شود.

عزیزی هرمز به چهارمین کتاب منتشر شده در جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: این کتاب با عنوان "آموزش کشاورزی برای جهان در حال تغییر" با ترجمه دکتر خلیل میرزایی و مرجان سپه پناه به نویسندگی جیمزال ابلینگر به چاپ رسیده است.

وی گفت: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی شعبه همدان کتاب های علمی و با کیفیت را چاپ می کند و کتاب هایی که فاقد ارزش علمی باشند و از نگاه داور قابلیت چاپ نداشته باشند، به مولف برگردانده می شود و برخی کتاب ها نیز در مرحله داوری به مولف برگردانده شده است.                                      

وی در پایان خاطرنشان کرد:  اساتید و جامعه دانشگاهی در صورتیکه کتابی آماده چاپ داشته باشند می توانند با شماره 08138380571 تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400091713069
  • خبرنگار : 50453