به گزارش ایسنا، در جلسهای که امروز (شنبه) با حضور شهابالدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال و معاونان او در محل سازمان لیگ برگزار شد، در نهایت مقرر شد که تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال انجام شود.
پیش از داربی ۹۷ پایتخت، سعید فتاحی که مدتی است به عنوان نماینده باشگاه استقلال در امور این باشگاه فعالیت میکند، درباره اعداد و ارقام این قرارداد صحبت کرد و گفت: ما ۱۳ بازی میزبان هستیم و قرارمان برای هر بازی ۱۰ میلیارد تومان بوده که مجموع آن ۱۳۰ میلیارد میشود. از آن ۱۳۰ میلیارد، ۳۰ درصد حق سازمان لیگ و مسئولان برگزاری مسابقات است. ما قبل از هر بازی ۳ میلیارد تومان به حساب سازمان لیگ واریز میکنیم و امروز برای تضمین آن، در سازمان لیگ صحبت کردیم.
صحبتهای نماینده باشگاه استقلال در استادیوم آزادی مقابل خبرنگاران در حالی مطرح شد که جزئیات این قرارداد نشان میدهد ارقام ثبت شده در قرارداد مقداری با ادعاهای فتاحی متفاوت است. طبق قرارداد منعقد شده میان مدیران استقلال و سازمان لیگ، باشگاه استقلال در مجموع بازیهای باقی مانده خانگی خود (غیر از داربی پایتخت که باشگاه استقلال اعلام کرد سهم سازمان لیگ پرداخت شده است) باید مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت کند.
همچنین برای هر بازی حدود ۵ و نیم میلیارد تومان درآمد خالص برای باشگاه استقلال در خصوص تبلیغات محیطی وجود خواهد داشت که مجموع این اعداد و ارقام محاسبه شده، با اعداد ذکر شده توسط سعید فتاحی متفاوت است.
انتهای پیام