مدیر عامل تیم والیبال سروقامتان همدان: 

مسئولان استانی و والیبال دوستان در برد و باخت همراهمان باشند

مدیرعامل تیم والیبال سروقامتان همدان از انگیزه بالای تیم سروقامتان جهت صعود به لیگ برتر خبر داد و شکست‌های فعلی را موقتی دانست.

مهدی محبی مسعود در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این که هدف تیم والیبال سروقامتان همدان صعود به لیگ برتر است و با شکست‌های برهه‌ای نمی‌توان یک تیم را قضاوت کرد، اظهار کرد: لیگ رفت و برگشت و فرسایشی است و همه تیم‌های بزرگ ممکن است دوران افت را تجربه کنند. اکنون تیم‌های مدعی لیگ پایین تر از ما در قعر جدول قرار گرفته اند و مطمئن باشید شرایط این گونه باقی نمی‌ماند و همین الان هم با دو بازی خوب به رده‌های بالای جدول برمی‌گردیم و نهایتاً زمانی که در جمع چهار تیم اول باشیم خیالی آسوده برای صعود به دور بعد و در نهایت لیگ برتر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: شکست‌های فعلی دلیل و مقصر خاصی ندارد و نتایج ما کل تیم را در بر می‌گیرد؛ از مدیرعامل بگیرید تا سرپرست و کادرفنی و بازیکنان و... . مطمئن باشید این روند نامناسب فعلی ثابت و پایدار نخواهد ماند. باخت‌های روزهای اول خیلی بهتر از باخت‌های روزهای آخر است و ما را از لحاظ ذهنی و روحی روشن می‌سازد.

مدیرعامل تیم والیبال سروقامتان همدان خاطرنشان کرد: از والیبال دوستان این خواهش را داریم که پتانسیل بالای تیم را با نتایج اخیر فراموش نکنند و همانطور که در بردها و شادی‌ها در کنار تیم قرار می‌گیرند در باخت‌ها نیز با تیم هم‌سو باشند. تیم ما در تمام بازی‌ها ست اول را برده است و این نشان می‌دهد اگر ضعف‌ها و اشتباهات جزئی فردی و همچنین مسائل روحی و روانی را اصلاح کنیم در مسیر درست قرار خواهیم گرفت.

محبی مسعود تأکید کرد: ما قطعا از بحران‌های فعلی و محور تیم خارج می‌شویم و بسیار به اتفاقات آینده خوش‌بین هستم اما در این هفته ها برای بار چندم تأکید میکنم ما به حمایت و توجه مسئولان استانی و اداره کل ورزش و جوانان نیز نیاز داریم و امیدواریم دوستان در کنار ما باشند. ما بخش خصوصی هستیم و از روز گذشته هر کسی به ما زنگ زده از باخت ما صحبت کرده که این موضوع ناراحت کننده است زیرا ورزش برد و باخت دارد و انتظار داریم مردم و مسئولان در این امر صبور باشند، این شکست ها مقدمه پیروزی و موفقیت های آینده است و فقط در شادی ها حضور نداشته باشند.

وی با تاکید بر این‌که حمید بادامی نجات، رئیس هیات والیبال استان همدان و امید رحیمیان، سرپرست و رئیس هیئت مدیره تیم والیبال سروقامتان همدان حمایت های همه جانبه ای از تیم داشته اند، تصریح کرد: ما تنها نماینده استان هستیم و ۱۲ بازی تا پایان لیگ یک والیبال کشور باقی مانده است و قطعا به رده‌های بالا خواهیم رسید و نباید بخش خصوصی و پرتلاش تیم را از حالا قضاوت کرد و من امیدوارم حداقل امکانات لازم همانند زیرساخت‌های ورزشی برای بازیکنان ما فراهم باشد تا کمی دست و بال ما از لحاظ مالی بازتر شود. سالن کوثر (واقع در شهرک مدنی) که محل تمرین ما است تنها فقط یک "لامپ" دارد! ؛ سیستم گرمایشی ندارد و دست والیبالیست های ما "یخ" می‌زند!

مهدی محبی مسعود در پایان آشکار کرد: از دست برخی بی مهری ها دل شکسته هستم؛ واقعا از این موضوعات ناراحت شده ام و تا حد ممکن سعی کرده ام مشکلات و موانع تیم را حل کنم و بهانه جو نباشم اما از اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و شخص آقای حمید سیفی انتظار دارم در کنار ما قرار بگیرد زیرا ما حمایت های بیشتری نیاز داریم و مشکلات زیاد است و اداره ورزش و جوانان تاکنون مرحم آن‌چنانی برای زخم های تیم نوپای ما نبوده است که امیدوارم شفاف تر با ما و مشکلاتی که داریم برخورد کنند و در نهایت تمام این مسائل ختم به خیر شود و به لیگ برتر صعود کنیم.

انتهای پیام

خبرنگار ایسنا؛ سینا بیدمشکی

  • پنجشنبه/ ۱۱ آذر ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400091108405
  • خبرنگار :