رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت ۹ دی کشور: 

انقلابی ماندن کار ساده ای نیست/ روح حماسه ۹ دی بصیرت، صداقت و استقامت است

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی کشور گفت: حرکت مردم در ۹ دی در مخیله هیچ رسانه و ناظر سیاسی نمی گنجید و معادله قدرت را بر هم زد؛ حماسه ۹ دی نمایش هنرمندی نظام بود.

جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت پیش از ظهر امروز سه شنبه ۹ آذرماه در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

علی‌محمد نائینی رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در این جلسه بیان کرد: فتنه سال ۸۸ اقدام براندازانه غربی بود که عوامل داخلی آن را  اجرا کردند، بنابراین تعبیر فتنه از جنگ اکبر تعبیر بی راه و غلطی نیست.

وی ادامه داد: انتخابات پرشور سال ۸۸  دستاورد هشتاد و پنج درصدی مردمی و نمایش همبستگی ملی بود و دشمن خواست برای اولین بار سلامت انتخابات را به خاطر شکست های قبلی خود خدشه دار کند و این باور را به وجود آوردند که نتیجه انتخابات مهندسی شده بود ؛ دشمنان با بی ثبات کردن نظام خواستند کشور را دچار چالش جدی کنند.

نایینی با خطرناک خواندن جریان فتنه در سال ۸۸ بیان کرد: هیچ تفاوتی به لحاظ هدف در فتنه سال ۸۸ با عملیات منافقین در تیر سال ۵۹ نیست، فقط شیوه اجرا فرق می کرد ؛ جنگ تحمیلی ، جنگ سخت افزاری بود ، ولی فتنه سال ۱۳۸۸ پیچیده و خطرناک ترین روش براندازی بود.

رئیس ستاد برگزاری ۹ دی کشور تصریح کرد: گاهی بصیرت هست ولی صداقت نیست و عمل منافقانه می شود و فتنه سال ۸۸ شناخت واقعی نفاق خواص بود.

وی با اشاره به هدف فتنه گران در سال ۸۸ و تغییر نظام توسط عوامل داخلی آنها اظهار کرد: دشمنان به طور قاطع حرف از تغییر نظام می زدند و اینجاست که مردم با خداباوری و دشمن شناسی تهدید را به فرصت تبدیل  کردند.

نایینی ادامه داد: قدرت اصلی ، مردم هستند و انقلاب اسلامی یک الگو در بسیج مردمی است و دستاورد نظام تغییر توازن قدرت با بهره گیری از خود مردم است.

رئیس ستاد ۹ دی کشور در خصوص مواضع برخی از خواص در فتنه سال ۸۸ بیان کرد: متأسفانه برخی از خواص از راه حق خارج شدند و بازیگران فتنه در جبهه باطل علیه حق شدند ؛ روح حماسه ۹ دی بصیرت ، صداقت و استقامت است و انقلابی ماندن کار ساده ای نیست و اگر ویژگی های جریان هایی مانند ۹ دی در همه مراحل داشته باشیم به سر منزل مقصود خواهیم رسید.

نایینی بیان کرد: فتنه های سیاسی مانند سال ۸۸ کاملا شیطانی بود و جریان فتنه با دروغ و کلک و بی‌تقوایی وارد شدند و حرکت مردم در ۹ دی در مخیله هیچ رسانه و ناظر سیاسی نمی گنجید و معادله قدرت را بر هم زد حماسه ۹ دی نمایش هنرمندی نظام بود.

رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۹ دی کشور در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: فرصت فضای مجازی باید درس ها و آموزش های ۹ دی را تبیین کند و سخنرانانی که برای مراسم ها دعوت می‌گردند، جریان فتنه و براندازی را جهت جلوگیری از جریان های جدید، تبیین کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400090906880
  • خبرنگار : 50291

برچسب‌ها