مدیر اداره صنعت معدن شهرستان:

تمامی واحدهای سنگکی و بربری اسدآباد آزاد پز هستند

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد از وجود ۱۲۰واحد نانوایی شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد واحد نانوایی سطح شهرستان ۲۲ واحد، نانوایی‌های سنگکی و بربری بوده که تمامی این واحدها آزاد پز هستند.

مصطفی حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش قیمت انواع نان از روز گذشته در شهرستان اسدآباد، تصریح کرد: با توجه به آزاد پز بودن نانوایی‌های سنگکی و بربری شهرستان در حال حاضر قیمت نان سنگکی از ۱۳۰۰ به ۲۰۰۰ و قیمت نان بربری از ۱۲۵۰ تومان به ۱۶۰۰تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از ۱۲۰ واحد نانوایی در حال فعالیت سطح شهرستان تعداد ۷۰ واحد شهری و ۵۰واحد روستایی است، تصریح کرد: چند سال پیش در شهرستان اسدآباد قرار بر آن شد که واحدهای نان لواش سطح شهرستان بخشی به آزادپز و بخشی به دولتی تقسیم شوند که با توجه به اینکه قوت قالب مردم اسدآباد نان است تمامی واحدهای نانوایی لواش به صورت واحدهای نانوایی دولتی و واحدهای نانوایی سنگکی به واحدهای آزادپز تقسیم شدند .

وی با اشاره به افزایش قیمت نان پیرو مصوبه کارگروه آرد و نان استان از روز گذشته تصریح کرد: در حال حاضر با افزایش قیمت نان در شهرستان نان تافتون به ۹۰۰تومان و نان لواش به ۴۵۰ تومان افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400090704799
  • خبرنگار : 50037