معاون رئیس جمهور در امور ایثارگران:

۳۳ هزار نفر از خانواده ایثارگران در کشور شغل ندارند

معاون رئیس جمهور در امور ایثارگران ضمن گلایه از اجرایی نشدن قانون سهمیه ایثارگران برای اشتغال در دستگاه‌های دولتی، اعلام کرد: در حال حاضر ۳۳ هزار نفر از خانواده ایثارگران در کشور شغل ندارند.

«سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی» امروز پنجشنبه در نشست با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان یزد در محل سالن شهید عباسپور برق منطقه ای یزد اظهار کرد: شاه بیت تمامی وصیت‌نامه‌های شهدا، حفاظت از اسلام و پیروی از آرمانهای حضرت امام(ره) است.

وی با اشاره به این که بنیاد شهید پیش از جنگ تحمیلی تشکیل شد، تصریح کرد: بنیاد شهید انقلاب اسلامی اصالتاً به این منظور تاسیس شده که از ایثارگران و شهدا، تجلیل و تکریم شوند و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور ایثارگران افزود: مکتب انقلاب اسلامی ایران از منظر ایثار و شهادت به عالمیان قابل معرفی است و اگر بخواهیم این انقلاب را معرفی کنیم باید ایثارگران و شهدا را معرفی و سیره زندگیشان را بیان کنیم.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر این که در ارتباط با معرفی سیره شهدا و ایثارگران کم کاری کرده‌ایم، گفت: قوانین حوزه ایثارگران را به صورت کامل جمع‌آوری کردیم و در حال برنامه‌ریزی و هماهنگی با نمایندگان مجلس برای اصلاح قوانین و حذف زواید هستیم.

این مسئول در پایان با اشاره به این که الان ۳۳ هزار نفر از خانواده ایثارگران در کشور شغل ندارند، عنوان کرد: این که ما این تعداد بیکار در جامعه ایثارگری داریم، نشان دهنده آن است که ما قانون سهمیه ایثارگران برای اشتغال در دستگاه‌های دولتی را اجرایی نکرده‌ایم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400090403080
  • خبرنگار : 50427