فرماندار چالدران:

دستگاههای خدمات رسان چالدران برای مقابله با بحران آماده باشند

فرماندار چالدران بر لزوم آمادگی همه جانبه مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین شهرستانی در مدیریت بحران شهرستان طی روزهای آینده تاکید کرد.

حسن محمد زاده امروز ۲۹ آبان ماه در جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی خاص شهرستان به برنامه ریزی های منظم و ایجاد ساز و کار تصمیم گیری مناسب در امور مدیریت بحران به منظور پیشگیری، کنترل و نظارت دقیق در اینگونه از حوادث طبیعی را امری مهم و ضروری دانست و گفت: انتظار می‌رود مدیران دستگاههای اجرائی در شهرستان با دقت و سرعت عمل نسبت به شناسائی و پیگیری نقاط بحرانی و حادثه خیز تلاش کرده و روسای ادارات شخصا پیگیر امورات باشد.

وی با اعلام اینکه در طول سالجاری (هشت و نیم )کیلومتر از رودخانه های درمعرض خطر سیل  لایه روبی شده است، افزود: ۱۲۰۰متر از حریم رودخانه ها نیز آزاد سازی شده است.

وی بر آمادگی همه جانبه مدیران در بحث مدیریت بحران امکانات وتجهیزات وآماده و به روز بودن این امکانات نیز خیلی مهم عنوان کرد و تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما و برف  کلیه دستگاههای اجرایی مرتبط امکانات وتجهیزات دستگاه ذیربط خود را احصا کنند تا در صورت کمبود امکانات بتوانند قبل از وقوع بحران نسبت به رفع کمی وکاستی های موجود اقدام کنند.

فرماندار چالدران همچنین از راه اندازی سامانه  هشدار دهنده سیل درچالدران  خبردادو گفت: در حال حاضر نصب دستگاههای هشدار دهنده در ۶ روستا به اتمام رسیده و در ۴ روستای دیگر نیز در طول سالجاری دستگاههای  هشدار دهنده نصب خواهد شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۲۰:۱۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400082922973
  • خبرنگار : 50145