هیچگاه از خط قرمز پلیس عبور نکنید

اوباش سابقه دار در کمند پلیس ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با هشدار به برهم زنندگان نظم جامعه، از دستگیری اوباش سابقه دار توسط مامورین کلانتری ۱۲ پاسداران خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ محمدباقر سلگی در این رابطه گفت: در پی ایجاد نا امنی برای شهروندان توسط یک شرور سابقه دار در سطح شهرستان ملایر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این کلانتری  قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد این فرد اوباش در جرائم سرقت، شرارت و درگیری دارای سابقه بوده است، بنابراین با تلاش موثر و بی وقفه سرانجام مخفیگاهش شناسائی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط مامورین این یگان دستگیر شد.

سلگی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد ۱۰ شاکی از این فرد شرور به پلیس مراجعه کرده‌اند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و این اوباش به مراجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی ملایر تأکید کرد: پلیس هرگز اجازه نمی‌دهد افراد شرور و اوباش با قدرت نمایی پوشالی خود، امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند و در صورت مشاهده این طیف افراد هنجارشکن، برخورد پلیس ملایر قاطع و پشیمان کننده است.

این مقام مسئول در ادامه از کشف بیش از ۱۲ تُن چوب  جنگلی قاچاق از یک دستگاه کامیون توسط پلیس مامورین پاسگاه جوزان خبر داد و گفت: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، مامورین این پاسگاه، حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند و با هماهنگی با دستگاه قضائی این خودرو را به منظور بررسی دقیق‌تر مدارک و نوع محموله آن متوقف کردند.

سلگی اظهارکرد: با بازرسی به عمل آمده توسط مامورین از داخل خودرو، مقدار ۱۲ هزار و۵۰۰ کیلوگرم انواع چوب جنگلی بدون مجوز قانونی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط و با تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قانونی شد.

وی اظهارکرد: برخورد قاطعانه پلیس ملایر با ورود انواع کالای قاچاق  و غیرمجاز و از جمله چوب های جنگلی به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور به صورت ویژه در دستور کار مامورین یگانهای اجرائی انتظامی ملایر قرار دارد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۵ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400082519290
  • خبرنگار : 50038