کسب مدال طلای دختر نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت های منطقه پنج کشور

رئیس هیات دو و میدانی استان کهیگلویه و بویراحمد از کسب مقام اول و مدال طلای دختر نونهال این استان در رقابت‌های دو و میدانی منطقه پنج کشور در اهواز خبر داد.

امیدمحمد محمدی افزود: رقابتهای دوومیدانی دختران منطقه پنج کشور به میزبانی استان خوزستان و شهر اهواز روز جمعه ۲۱ آبان ماه در استادیوم تختی این شهر برگزار شد .

وی از کسب مدال طلا و مقام اول "زهرا اسدالهی" دختر نونهال هم استانی در ماده پرتاب نیزه این رقابت‌ها خبر و افزود: اسدالهی با پرتابی به طول ۳۵متر و ۳۶سانتیمتر به مقام قهرمانی و مدال طلا این ماده دست یافت. در این ماده ورزشکارانی از خوزستان الف ،خوزستان ب و خوزستان ج مقام های دوم تا چهارم را کسب کردند.

رئیس هیات دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک این موفقیت تصریح کرد: در تیمی این مسابقات تیم دوومیدانی دختران استان با کسب یک مدال طلا بعد از استان های خوزستان الف، اصفهان، چهارمحال و بختیاری مقام چهارم را کسب کرد.

گفتنی است که رقابتهای دو و میدانی دختران منطقه پنج کشور با حضور استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری روز ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۰ در شهر اهواز برگزار شد . نفرات برتر به اردوی تیم ملی دو و میدانی دختران کشور دعوت می شوند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400082217044
  • خبرنگار : 50223