رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس:

بستر حضور جوانان جهادی برای پذیرش مسئولیت‌ها فراهم شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: مسئولین باید بستر حضور جوانان جهادی در پذیرش مسئولیت‌ها را با گزینش شایسته ترین‌ها فراهم کنند.

اسماعیل قزل سفلی چهارشنبه ۱۹ آبان در نشست دو روزه تشکیلاتی شهید جهادگر ابوذر غواصی که ویژه توانمند سازی مسئولین بسیج سازندگی و تسهیلگران بسیجی فارس برگزار شد، گفت: مردم مالک انقلاب هستند و ما باید خودمان را به مردم و مسائل شان نزدیک کنیم نه آنکه مردم در پیگیری مسائل شان به ما توسل شوند.

او افزود: بسیج سازندگی در مواجهه با مناطق باید سخت ترین، صعب العبور ترین و مهجور ترین مناطق را برای محرومیت زدایی انتخاب کنند تا مصداقی از سازمان پیش رونده و پیشگام باشیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس خاطرنشان کرد: در انجام تمام ماموریت‌ها خود را نیازمند به داشتن برنامه و پشتوانه علمی قابل اتکا می‌بینیم و در این زمینه باید از ظرفیت مجموعه‌های تولید فکر، دانشگاه و هیئت‌های اندیشه ورز به خوبی بهره بگیریم.

قزل‌سفلی با بیان اینکه فقط با مردم می‌شود بر مسائل و مشکلات غلبه کرد، گفت: بر این‌ باوریم جریان جوان جهادی برخاسته از متن مردم با قبول مسئولیت در گام دوم انقلاب بن بست شکن و تبدیل کننده تهدیدها به فرصت‌ها خواهند بود و مسئولین باید بستر حضور جوانان جهادی در پذیرش مسئولیت‌ها را با گزینش شایسته ترین‌ها فراهم کنند.

رئیس بسیج سازندگی فارس، گفت: در گام دوم انقلاب باید با کار عالمانه و همگرایانه با اصالت دادن به خود مردم در راستای کاهش آسیب‌ها، محرومیت‌ها، مسائل و مشکلات جامعه گام برداریم و در این زمینه الگو سازی باید جایگزین کمیته سازی در اجرای برنامه باشد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400081915060
  • خبرنگار :