رئیس سازمان بسیج ورزشکاران:

هیات های اندیشه ورز بعد از گذشت سه سال نقشه راه ندارند

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: بعد از گذشت سه سال از راه اندازی هیات های اندیشه ورز، این هیات ها هنوز نقشه راه ندارند.

میرجلیلی در جلسه هیات اندیشه ورز که ۱۸ آبان ماه با حضور روسای هیات های ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی برگزار شد، با طرح این سوال که هدف از تشکیل بسیج ورزشکاران چه چیزی بوده است؟ اظهارکرد: ترویج اخلاق و منش ورزشکاری و تعمیق معنویت از اهداف راه اندازی بسیج ورزشکاران است.

وی افزود: ترویج اخلاق و منش ورزشکاری و تعمیق معنویت با جذب افراد، آموزش و ساماندهی آن ها و به کارگیری به موقع انجام می شود.

میرجلیلی ادامه داد: اهدای مدال به خانواده شهدا از سوی ورزشکاران به معنای آن است که به این هدف رسیده ایم.

وی با اشاره به اینکه اگر قرار است به هدف مذکور برسیم باید ید واحده شویم، بیان کرد: برای رسیدن به هدف بسیج ورزشکاری، اعتبار وجود دارد اما متاسفانه به صورت جزیره ای و سلیقه ای هزینه می شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران خاطرنشان کرد: در حال حاضر اداراتی همچون شهرداری، کار، ارشاد بر روی فرهنگ، اخلاق و ورزش کار و هزینه می کنند اما فعالیت آن ها به صورت جزیره ای بوده و آن ها با یکدیگر ید واحده نشده اند.

وی تاکیدکرد: برای رسیدن به هدف بسیج ورزشکاری و شدن ید واحده نیاز به یک برنامه عملیاتی است که این برنامه ها باید از جلسات هیات اندیشه ورز خارج شود.

میرجلیلی تصریح کرد: در هیات های ورزشی برای ترویج اخلاق، فرهنگ و تعمیق معنویت چراغ راه باید به ترتیب برای مربی، مدیر هیات و سپس ورزشکاران مشخص شود.

وی تاکیدکرد: هیات های اندیشه ورز باید مطلب، خوراک و محتوا را به زبان منطقه خود تولید و در اختیار مربیان و مدیران ورزشی قرار دهند.

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400081814441
  • خبرنگار : 50046