آیا حتما برای زبان و آیلتس باید خصوصی بگیرم؟

اگر شما در حال خواندن این متن هستید، احتمالاً به فکر شروع یادگیری زبان و یا گرفتن مدرک آیلتس می باشید. و سوالات بی‌شماری از قبیل اینکه: "از کجا باید شروع کنم؟" و یا "به چه شکلی باید مطالعه کنم؟" را در ذهن خود دارید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آکادمی اکسیر، روش‌های مختلفی برای یادگیری زبان وجود دارد که هر کدام برتری‌هایی نسبت به دیگری دارند. با اکسیر در این مطلب همراه باشید تا شما را با آنها آشنا کنیم.

تصمیم برای شروع یادگیری زبان

مطمئنا اولین کار در هنگام شروع مطالعه‌ی یک زبان، تعیین هدف می‌باشد. در واقع شما باید از همان ابتدا مشخص کنید چه مسیری را باید طی کنید. دومین کار مداومت و مصمم بودن در راستای رسیدن به اهدفتان است. بعد از تعیین هدف شما نیاز دارید تصمیم بگیرید که چگونه و چطور مایل به طی کردن این مسیر هستید. گرفتن مشاوره از متخصصین در ابتدای راه باعث می شود انتخاب بهتری داشته و استوارتر در مسیری که میخواهید قدم بگذارید.

استفاده از کلاس های آموزشی زبان

یکی از رایج ترین تصمیمات زبان آموزان، شرکت در کلاس های خصوصی یا عمومی زبان می باشد. شرکت در کلاس خصوصی زبان برای آن دسته از زبان آموزانی که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسند، بسیار عالی است. البته باید این موضوع را هم مد نظر داشته باشید که نیاز به صرف هزینه بیشتر و مطالعه فشرده خواهید داشت. این کلاس‌ها همچنین می‌توانند شامل کلاس خصوصی آیلتس نیز باشند. اگر شما برای خودتان اهداف بلند مدت تعیین کرده اید و زمان کافی برای یادگیری زبان دارید، و همچنین علاقه مند به تعامل با سایر زبان آموزان هستید، بهتر است بعد از تعیین سطح در کلاس های عمومی زبان شرکت کنید.

یادگیری خودآموز زبان

امروزه افراد مصمم بسیاری وجود دارند که مایلند از یکی دیگر از روش های یادگیری زبان انگلیسی که در حال حاضر آسان‌تر و در دسترس‌تر از هر زمان دیگری در تاریخ بشر است، یعنی یادگیری خودآموز زبان بهره ببرند. بهترین بخش این است که همه‌ی انواع زبان آموزان انگلیسی می‌توانند منابعی را که مناسب آنهاست در اینترنت پیدا کنند. اگرچه ممکن است به نظر برسد که یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز در مقایسه با شرکت در کلاس کار مشکلی است، اما انجام این کار به تنهایی مزایای بسیار زیادی دارد. برای مثال شما می‌توانید انتخاب کنید که چقدر زمان و در چه موقع‌هایی از روز صرف مطالعه کنید، منابع مورد علاقه خود را انتخاب کرده و همچنین هزینه کمتری را صرف کنید. 

خبرهای خوب!

وبسایت و شبکه‌های اجتماعی اکسیر پر از محتوای آموزشی رایگان و مقالات مفید در زمینه ی یادگیری زبان انگلیسی و همچنین منابع مورد نیاز برای یادگیری خودآموز زبان می‌باشد. فرصت را از دست نداده و همین حالا سری به آنها بزنید!

دو جلسه اول پکیج های اکسیر رایگان

دانلود رایگان کتاب آموزش انگلیسی 800 صفحه ای اکسیر

دانلود رایگان کتاب آموزش آیلتس 400 صفحه ای اکسیر

راهنمای کامل انتخاب منابع مناسب برای سلف استادی زبان

800 مقاله آموزشی رایگان روی وبسایت اکسیر

تعیین سطح و ارزیابی رایگان زبان انگلیسی

جزوه‌ی ایده‌های آیلتس مناسب برای رایتینگ و اسپیکینگ

دانلود سه هزار کلمه متداول لانگمن

راهنمای کامل انتخاب منابع مناسب برای سلف استادی آیلتس

صدها ویدیوی آموزشی زبان و آیلتس در اینستاگرام اکسیر

صدها ویدیوی آموزشی زبان و آیلتس در اینستاگرام، آپارات و یوتوب اکسیر

دوره رایگان جعبه ابزار زبان آموز

دوره رایگان اسرار موفقیت اکسیر آیلتس

دوره رایگان معجزه ی مرور

دوره رایگان ماشین چهارچرخه ی یادگیری زبان

دوره رایگان دیکشنری خواری

و حرف آخر!

آکادمی زبان اکسیر جزء یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان ایران در زمینه‌ی آموزش زبان انگلیسی و تولید محتوای آموزشی می باشد. هسته اصلی مدیریت این موسسه شامل اعضایی با مدارک و مدارج عالی تحصیلی می‌باشند که با بهره‌گیری از سالها تجربه‌ی مستمر در آموزش بر آن هستند تا گامی عظیم در راستای ارتقای سطح آموزش و یادگیری زبان در داخل و خارج از کشور بردارند. مشاورین متخصص ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی زبان آموزان می باشند. با اکسیر در ارتباط باشید!

انتهای رپرتاژ آگهی

  • یکشنبه/ ۱۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400081612034
  • خبرنگار : 30054