پرویز خالقی سکان‌دار فرمانداری شهرستان زنجان شد

رضا عسگری از سمت فرمانداری شهرستان زنجان تودیع و پرویز خالقی سکان‌دار این جایگاه شد.

پرویز خالقی ظهر امروز (۱۵ آبان‌ماه) در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان زنجان که در سالن فرمانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه مرکز استان تنه درخت استان بوده و نباید از آن غفلت کرد و باید قوی‌ترین مدیر در مرکز مستقر شود، اظهار کرد: مدیران شهرستان زنجان باید در ارائه عملکرد اول باشند و مدیران شهرستانی را به لحاظ تناسبی با مراکز ۳۱ استان کشور مقایسه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز به هر آنچه که در مراسم معارفه بیان می‌کنم، عمل خواهم کرد و جواب‌گو خواهم بود، افزود: من اهل حاشیه نیستم و مدیران اجرایی باید حواشی را رها کرده و خدمت‌گذاری به مردم را در اولویت قرار دهند، هر چند بسیاری از مدیران دوستان بنده هستند ولی خدمت به مردم در اولویت است.

این مسئول در رابطه با فرصت ارائه برنامه‌های مدیران شهرستان‌ زنجان، خاطرنشان کرد: مدیران شهرستانی نباید برای انجام وظیفه منتظر کارتابل باشند و باید طی یک هفته برنامه‌های خود را ارسال کنند.

فرماندار سابق شهرستان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه در طول چهار سال گذشته خدماتی را برای مجموعه شهروندان و دستگاه‌های اجرایی که دل در گرو آبادانی استان داشتند، انجام دادیم، اظهار کرد: در این مدت به برکت همراهی و همدلی که وجود داشت، سیاست‌های کلان نظام در این شهرستان پیگیری شد.

رضا عسگری در رابطه با دو خبر خوب در پایان مسئولیت خود، افزود: طبق بررسی‌های اولیه، موفقیت دانش‌آموزان در حوزه کنکور بود و رتبه کنکور از ۲۶ به زیر ۱۰ رسید که نتیجه زحمات دانش‌آموزان، والدین و تشکیل جلسات شورای آموزش‌وپرورش بوده و موفقیت شش نفر از دانش‌آموزان در المپیادهای علمی نشان‌دهنده این است که همکاران به درستی هدف‌گذاری کرده و دانش‌آموزان را هدایت کرده‌اند.

وی با اشاره به نقش پررنگ رسانه و مطبوعات استان زنجان، خاطرنشان کرد: ارتش، سپاه انصارالمهدی (عج) و نیروی انتظامی استان زنجان در دوران شیوع بیماری کرونا کمک شایانی به پیشگیری از این بیماری با طرح اجرای شهید قاسم سلیمانی داشته‌ است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400081511362
  • خبرنگار : 50167