به مناسبت روز فرهنگ عمومی انجام شد؛

افتتاح کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات در ایلام با بیش از ۴۷۰ عنوان کتاب نفیس ⁨

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: افتتاح کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات در استان، یک اتفاق مبارک است که در آن فرهیختگان، اهالی قلم، ادب و فرهنگ و رسانه و علاقه‌مندان به حوزه‌های پژوهش می‌توانند از این مکان علمی به خوبی استفاده کنند.

"عمران خودآموز" اظهار کرد: افتتاح کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات در استان، یک اتفاق مبارک است که در آن فرهیختگان، اهالی قلم، ادب و فرهنگ و رسانه و علاقه‌مندان به حوزه‌های پژوهش می‌توانند از این مکان علمی به خوبی استفاده کنند.
 
وی ضمن تقدیر از همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در راه‌اندازی این مکان فرهنگی گفت: در  این کتابخانه بیش از ۴۷۰ جلد کتاب نفیس در موضوعات کلیات دایره‌المعارف کتاب‌های خطی، دیوان شاعران کلاسیک  نگهداری می‌شوند و بر غنای محتوایی آن افزوده‌اند  و مورد استفاده  پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.
 
وی در ادامه با اشاره به مکان کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات در مجتمع فرهنگی و هنری ایلام ادامه داد: امیدواریم با راه‌اندازی کتابخانه تخصصی با تجهیز کتاب‌های مناسب و کاربردی و مرجع،  این مرکز مهم فرهنگی، علمی و پژوهشی روزآمد شود و در اختیار اهالی فکر و اندیشه قرار گیرد و خوشبختانه با  استقرار این مکان در مجتمع و در وسعتی مناسب، امکان دسترسی علاقه‌مندان بهتر و مطلوب شده است.
 
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به ۱۴ آبان، روز فرهنگ عمومی و  نزدیک‌بودن هفته کتاب و کتابخوانی ادامه‌ داد: در این هفته با برنامه‌ریزی هدفمند با افتتاح و گشایش کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات و تقویت منابع این کتابخانه و همچنین اجرای برنامه‌های خلاقانه در هفته کتاب و کتابخوانی شاهد اقبال بیش از پیش مردم، به ویژه نسل جوان و نوجوان به کتاب و مطالعه باشیم.
وی تاکید کرد: با شناسایی نیازهای جامعه هدف تلاش داریم تا کتاب به صورت حداکثری و گسترده و با سهولت در دسترس مخاطبان قرار گیرد.
انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400081410328
  • خبرنگار :