مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد

کمبود فضای آموزشی استاندارد در برخی مناطق کرمان/ افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در ریگان

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز (پویش کرمان دانا) با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستای حیدرآباد شهرستان ریگان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان و جمعی از مردم، خیران، مسئولان و دانش آموزان به همت خیر نیک اندیش حمید عزت آبادی افتتاح شد.

«احمد اسکندری نسب» امروز ۱۱ آبان ماه در آیین افتتاح این مدرسه خیرساز با بیان اینکه مدرسه سازی مهمترین کار خیر است، گفت: بیش از ۵۰ درصد مدارس در حال احداث استان کرمان توسط خیران ساخته می شود.

وی افزایش دانایی، آگاهی و مبارزه با جهل و نادانی را مهمترین رسالت مدارس و فرهنگیان برشمرد و افزود: آثار و برکات مدرسه سازی همیشه ماندگار و جاودانه خواهد بود. 

اسکندری نسب با اشاره به کمبود فضای آموزشی استاندارد در برخی از مناطق استان کرمان گفت: از همکاری خیران در زمینه ساخت مدارس در مناطق محروم استان استقبال می کنیم و در صورتی که خیران هزینه ۳۰ درصد مدارس استان را پرداخت کنند دولت ۷۰ درصد مابقی را پرداخت می کند.

 براساس این گزارش، مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز (پویش کرمان دانا) با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ مترمربع در روستای حیدرآباد از توابع شهرستان ریگان افتتاح شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400081108302
  • خبرنگار : 50187