فرمانده سپاه فجر:

سیزده آبان نماد استکبار ستیزیست

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: سیزده آبان نماد استکبارستیزی ایران اسلامی است.

سردار یدالله بوعلی دوشنبه 10 آبان در جلسه گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی استان فارس، تاکید کرد که معرفی و استفاده از ظرفیت دانش آموزان بسیجی در راستای تعالی فرآیند آموزش در کشور رسالت مهم بسیج دانش آموزی است.

بوعلی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی بستر تربیت نسل مومن و انقلابی برای آینده کشور است، گفت: این تشکل انقلابی محور فعالیت های جهادی و ترویج روحیه انقلابی در مدارس و مراکز آموزشی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی و استفاده از ظرفیت، طرح ها و نظرات دانش آموزان بسیجی در راستای تعالی فرآیند آموزش در کشور هنر و رسالت مهم بسیج دانش آموزی است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سیزدهم آبان نماد استکبارستیزی جوانان ایرانی است، گفت: جوانان و نوجوانان دانشجو و دانش آموز یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و فراگیر شدن جریان های استکبار ستیز در منطقه و جهان بوده اند و حضور فعال آنان در این عرصه همچنان استمرار دارد.

وی با بیان اینکه خوی استکباری آمریکا از گذشته تاکنون همواره به دنبال استعمار ملت ها بوده است، گفت: جریان صهیونیست و استعمارگر به دنبال سیطره بر تمام دنیاست و در این مسیر از هیچ جنایتی فروگذار نبوده و نیستند. 

بوعلی خطاب به دانش آموزان بسیجی با تاکید بر اینکه به توانایی های خود باور داشته باشید، گفت: با تکیه بر آموزه های انقلاب اسلامی و خودباوری می توانید منشا تحول در مجموعه های آموزشی و واحدهای بسیج دانش آموزی باشید.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: طرح توکاد که بر مبنای تامین لوازم التحریر، تبلت و تجهیزات کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند فارس شکل گرفته و اجرایی شد نمونه ای درخشان از فعالیت های دانش آموزان بسیجی استان فارس و الگو و شاخصی برای سراسر کشور است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / ۲۰:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400081007663
  • خبرنگار :