۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد سمند و خاور در محور نائین به اردستان

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از برخورد سمند و خاور در محور نائین به اردستان خبر داد و گفت: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

غفور راستین، اظهار کرد: بامداد امروز (دوشنبه_۱۰ آبان ماه) یک دستگاه سمند و خاور متعاقب واژگونی کامیون بنز تک با یکدیگر برخورد کردند.

وی با اشاره به وقوع این حادثه در محور نایین به اردستان، ۱۰ کیلومتری ظفرقند، گفت: در این حادثه ۴ مرد ۳۰ تا ۴۰ ساله و یک کودک ۹ ساله مصدوم شدند.

به گزارش ایسنا، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان از فوت یک زن ۴۰ ساله و یک مرد ۳۰ ساله در این حادثه خبر داد و افزود: دو آمبولانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شده و مصدومان را به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل کردند.

همچنین رئیس مرکز فوریت های پزشکی اردستان به ایسنا گفت: حادثه تصادف ساعت ۰۰:۰۳ بامداد رخ داد که ابتدا یک دستگاه کامیون دچار واژگونی می شود که ۲ مصدوم برجای می گذارد و پس از آن یک دستگاه خاور جهت مشاهده واژگونی و کمک رسانی به مصدومان کنار جاده توقف می کند که ناگهان یک دستگاه خودرو سواری سمند به شدت به کامیون خاور برخورد می کند.

جواد مطیعی تاکید کرد:‌ در گذشته نیز شاهد ازدحام در حوادث مختلف تصادف و آتش سوزی ها بودیم که از شهروندان می خواهیم از ازدحام و ایستادن بی جا در محل تصادفات و سایر حوادث خودداری کنند؛ چرا که توقف بی جای افراد در محل حادثه تصادفِ کوچک منجر به وقوع تصادف بزرگی شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400081006873
  • خبرنگار :