۳۴ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در نهاوند اجرا می‌شود

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در هفته بسیج دانش آموزی ۳۴ عنوان برنامه با محوریت مبارزه با استکبار در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی مختاری روز یک‌شنبه ۹ آبان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور حماسه دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام(ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار است که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است.

وی داشتن روحیه جهادی و انقلابی را از خصوصیات بارز دانش‌آموز بسیجی عنوان کرد و افزود: در هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان ۳۴ عنوان برنامه تدارک دیده شده است.

مختاری تصریح کرد: افتتاح واحد بسیج دانش‌آموزی، رونمایی از نماهنگ امام رضا(ع) و هم‌چنین غبارروبی گلزار شهدای نهاوند با حضور دانش‌آموزان و مسئولین شهرستان در این هفته برگزار خواهد شد.

مختاری خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های بی‌سرپرست بهزیستی و هم‌چنین اختتامیه طرح ولایت دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

فرمانده سپاه نهاوند به راه‌اندازی پویش‌ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در فضای مجازی پویش‌هایی هم‌چون (#نوجوان_پلاس)، (#دنیای_بدون_آمریکا)، (#حجاب_تاج_بندگی) و هم‌چنین پویش جمع‌آوری لباس گرم و لباس فرم برای دانش‌آموزان نیازمند که توانایی خرید لباس گرم و لباس فرم ندارند، انجام می‌شود.

به گفته‌ وی یادواره شهدای دانش‌آموز و رونمایی از عکس شهید شاخص سال در مصلی نماز جمعه نهاوند با حضور خانواده‌های شهداء و دانش‌آموزان و عموم مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مختاری با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی، تاکید کرد: برگزاری جام فوتسال به یاد شهید«حاج قاسم سلیمانی» با حضور ۱۸ تیم و هم‌چنین مسابقات فرهنگی در این هفته برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.

وی در خاتمه اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی دیگری مانند روزنامه دیواری، دکلمه، داستان نویسی، شعر، طراحی و نقاشی با موضوع استکبارستیزی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در نهاوند عنوان کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400080906485
  • خبرنگار : 50471

برچسب‌ها