مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خبر داد

فعالیت دوباره تمامی جایگاه‌های ساری با کارت هوشمند سوخت

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: در کمتر از پنج شبانه روز کار جهادی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در مقابله با جنگ سایبری با پیروزی و سرافرازی مردم خاتمه یافت .

سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ضمن تقدیر و تشکر از صبوری مردم بیان کرد: همکاری و همدلی کارکنان شرکت اهم از معاونین، روسای نواحی، روسای بلافصل و واحدها و کارکنان ستاد، انبار ها و نواحی که فارق از وقت و زمان توانستند در ساعت ۱۷:۰۰ تاریخ ۱۴۰۰/۸/۸ تمامی جایگاههای عرضه سوخت را به سامانه هوشمند سوخت متصل کند.

وی افزود : در حال حاضر تمامی جایگاه‌های سطح منطقه ساری قابلیت سوختگیری با کارت هوشمند سوخت را دارد.

سبحان رجب پور اظهار کرد: تمامی جایگاههای عرضه سوخت این شرکت مجددا به عرصه توزیع سوخت یارانه ای با کارت هوشمند سوخت برگشته و همه جایگاه‌ها در سطح منطقه به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و آماده ارائه خدمات هستند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با تقدیر و تشکر از مدیران جایگاههای عرضه سوخت ادامه داد: حضور مدیران و کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت و همکاری صمیمانه با گروه‌های اعزامی از منطقه باعث شد تا در جهت خدمت رسانی به مردم، روند کار سرعت بیشتری بگیرد.

رجب پور با تقدیر و تشکر ویژه از صبوری مردم گفت: صبوری مردم فهمیم استان با ایجاد آرامش در محیط جایگاه‌های عرضه سوخت به کادر فنی کمک زیادی کرده و در سرعت بخشیدن عملیات راه اندازی جایگاه‌ها بسیار موثر بوده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۹ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400080906023
  • خبرنگار :