سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان:

کوارتر نخست عامل شکستمان برابر سپاهان بود/شکست‌ها را جبران می‌کنیم

سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان گفت: بازی را در کوارتر نخست به سپاهان اصفهان واگذار کردیم.

رضا هنگام پور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شکست تیمش با نتیجه ۶۹ بر ۶۶ مقابل سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال کشور، افزود: بازی را در کوارتر نخست خیلی بد شروع کردیم و اختلاف امتیازی بالا رفت و علی رغم نمایش قابل قبول در کوارترهای بعدی به خصوص نیمه دوم اما نتوانستیم به بازی بربگردیم.

وی با بیان اینکه اختلاف امتیاز ایجاد شده در کوارتر نخست کار را برای جبران سخت کرد، اظهار کرد: البته می توانستیم در ۳۰ ثانیه پایانی بازی پیروز از میدان خارج شویم اما پرتاب آخرمان وارد سبد نشد و اختلاف امتیازی ایجاد شده را نتوانستم جبران کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان با اشاره به اینکه در پرتاب پنالتی و دفاع نتوانستم موفق ظاهر شویم، اضافه کرد: ۱۷ پرتاب پنالتی را در این دیدار از دست دادیم که همین مورد یکی از عوامل شکستمان در مقابل سپاهان اصفهان بود.

وی در خصوص عملکرد تیم سپاهان اصفهان عنوان کرد: باید به این تیم احترام گذاشت به خصوص اینکه دو بازیکن برتر تیم سپاهان را دو بازیکن هرمزگانی به نام های محمدرضا بهرام زاد و عماد سلمانی تشکیل می دادند و رقابت جذابی را از هر دو تیم شاهد بودیم هرچند با نتیجه دلخواهمان به پایان نرسید.

هنگام پور عملکرد بازیکن خارجی تیمش را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بازیکن بزرگی را به خدمت گرفته ایم که به طور حتم رفته رفته می تواند عصای دستم باشد و به طور حتم با هماهنگی بیشتر با نفرات و توپ رسانی بهتر بازیکنان به وی، می تواند نقش موثری را در تیم صنایع هرمزگان ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه تیم صنایع هرمزگان نیاز به بازی تدارکاتی جدی و نزدیک داشت که در دو بازی ابتدایی این موضوع به چشم آمد، خاطرنشان کرد: تیم صنایع هرمزگان در ادامه رقابت ها به طور حتم حرف زیادی برای گفتن دارد و هرچه در شرایط بازی قرار می گیریم، عملکردمان بهبود می یابد همانطور که نتایج دو دیدار گذشته نشان می دهد پایاپای شکست خورده ایم و اختلاف امتیاز به انگشتان یک دست هم نمی رسید.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان در پایان با بیان اینکه به طور حتم این شکست ها را در دور برگشت جبران می کنیم، عنوان کرد: نشان خواهیم داد صنایع هرمزگان چه تیم با کیفیت و قابلی است و بازیکنانم در دیدارهای آتی عملکرد و توانایی واقعی خود را به نمایش می گذارند.

به گزارش ایسنا، در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بسکتبال عصر امروز از ساعت ۱۷:۰ تیم صنایع هرمزگان ۲ متیازی در خانه بسکتبال تهران به مصاف شیمیدر قم ۴ امتیازی و تیم دوم جدول گروه ب مسابقات می رود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400080805143
  • خبرنگار :