استمرار خنکی هوای خراسان شمالی تا فردا

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی از استمرار خنکی هوا تا امشب و ساعاتی از روز آینده خبر داد.

مهری هاشمی دوین در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بررسی نقشه های پیش یابی و تصاویر دریافتی از ماهواره، بیانگر وضعیت جوی نسبتا پایدار طی امروز در استان است.

وی با بیان اینکه اما احتمال بارش خفیف در شهرستان های مانه و سملقان، راز و جرگلان و ارتفاعات استان وجود دارد، افزود: پدیده غالب نیز در ساعات بعد از ظهر افزایش باد، وزش باد شدید در بخش هایی از جاجرم و جنوب اسفراین است و افزایش ابر در مناطق نیمه شمالی استان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: امروز و فردا جو نسبتا پایدار و در پاره ای از نقاط، ابرناکی و افزایش وزش باد در نواحی جنوبی استان را انتظار داریم.

هاشمی درخصوص کمینه دمای شهرستان‌های استان طی روز آینده نیز اظهار کرد: پیش بینی می‌شود کمینه دمای هوای بجنورد طی فردا هشت درجه، اسفراین ۱۱ درجه، جاجرم ۱۴ درجه، راز و جرگلان ۱۱درجه، شیروان هشت درجه، فاروج هفت درجه، مانه و سملقان ۱۱ درجه و گرمه نیز ۱۴ درجه باشد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی به بیشینه دمای شهرستان‌های استان نیز اشاره کرد و گفت:پیش بینی می‌شود بیشینه دمای هوای بجنورد طی فردا ۲۳ درجه، اسفراین ۲۶ درجه، جاجرم ۲۶ درجه، راز و جرگلان ۲۳ درجه، شیروان ۲۴ درجه، فاروج ۲۲ درجه، مانه و سملقان ۲۵ درجه و گرمه نیز ۲۶ درجه باشد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400071006736
  • خبرنگار : 50444