فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز:

رزمایش شهید سلیمانی در شرق شیراز برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، گفت: رزمایش شهید سلیمانی در شرق این کلانشهر با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار احمد جعفری چهارشنبه ٣١ شهریورماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: دفاع مقدس اگرچه همچنان ادامه دارد، اما آن هشت سال، دورانی بی نظیر و حیات بخش برای ملت ایران بود.

او، دفاع مقدس را اوج افتخارات ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، گنجینه‌ای گرانبهاست که باید از آن به تناسب زمان استفاده کرد.

جعفری همچنین با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس ناحیه احمدبن موسی(ع) سپاه شیراز، اعلام کرد که ۴۱۰ برنامه عمومی و شاخص در محدوده شرق شیراز در این هفته برگزار خواهد شد.

او اجرای رزمایش کمک مومنانه با میدان داری پایگاه‌های مقاومت با توزیع ۵هزار بسته معیشتی، شهدای آبروی محله با تجلیل از شهدای محلات در سطح حوزه استحفاظی شرق شیراز، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان، افتتاح ۷کارگاه اشتغالزایی و احداث ۲کارگاه، افتتاح دو مرکز کاریابی، اعزام نمادین رزمندگان به جبهه‌ها، زنگ مقاومت در مدارس شرق شیراز و جشنواره مالک اشتر را از جمله برنامه‌های هته دفاع مقدس عنوان کرد.

تهیه و توزیع ۱۲۰دست کفش و لباس، ۵۸۰بسته بهداشتی، کمک هزینه ثبت نام و رهن و اجاره خانه، ۵سری جهیزیه و ۹۲۰ بسته لوازم التحریر، از دیگر خدماتی است که به گفته جعفری، در هفته دفاع مقدس توسط این ناحیه از بسیج سپاه در شیراز اجرایی می‌شود.

جعفری رزمایش اطلاعاتی عملیاتی به صورت شبانه روزی در سطح شرق شیراز، نمایشگاه‌های فرهنگی و خدماتی، شب شعر مقاومت، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان به صورت رزمایش، رژه خودرویی و.موتوری و پیاده روی و کوهنوردی را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در سپاه ناحیه احمدبن موسی برای هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، رزمایش شهید سلیمانی، غبار روبی قبور شهدا، همایش مدافعان سلامت و قدردانی از ۱۰۰ بسیجی فعال در این عرصه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شرق شیراز است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400063123512
  • خبرنگار :