تبریک سردار کارگر به رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، انتصاب سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی را به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران به وی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام مذکور به شرح زیر است:

 تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه ماست."                                                                                                                                            حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)

 برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
 معاون محترم  رئیس جمهور  و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و عضو هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

با  درود  و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و اهداء سلام؛
با احترام انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت معاون ریاست جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران را صمیمانه تبریک  و تهنیت عرض می‌نمایم.
یقینا این مسئولیت مهم، فرصتی مغتنم و رسالتی اخلاقی و انقلابی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.
سلامتی و توفیق روزافزون شما برادر ارجمند و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی(ره) را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت جهادی و مخلصانه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400062216395
  • خبرنگار :

برچسب‌ها