محصولات و تولیدات خود را کجا بفروشیم؟

اگر تولیدکننده و یا تامین کننده کالا هستید، حتما می‌دانید که بالاترین اولویت برای موفقیت و در عین حال مشکل‌ترین کار، یافتن مشتری و آن‌ هم به تعداد کافی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کیارش تجارت، بسیاری از کارآفرینان بودجه کافی برای بازاریابی و تبلیغات ندارند. آیا می‌توان با هزینه و زمان محدود، به هزاران خریدار علاقه‌مند دسترسی پیدا کرد؟
در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین و پربازده ترین روش های تبلیغات و بازاریابی محصول آشنا کنیم.
کیارش تجارت، بستری نوین و پیشرو در تجارت آنلاین و عمده فروشی است. از طریق این بستر، تجارت محصولاتتان تسهیل می شود و فقط لازم است شما تولیدکننده و تامین کننده عزیز که قصد فروش محصولات خود را دارید در کیارش تجارت ثبت نام کنید.
محصولات خود را برای ما ارسال کنید و از مزایای بازدید روزانه و هزاران خرید و فروش مستقیم در بازار داخل و صادرات لذت ببرید.
کیارش تجارت با صرف زمان و هزینه زیاد توانسته مشتریان فراوانی را به‌ دست آورد حال شما می توانید همانند هزاران نفر دیگر از این فرصت استفاده کرده و از بستر تجارت ما استفاده کنید و یا با صاحبان کسب‌وکارهای دیگر، وارد معامله شوید.
ما در کیارش تجارت حامی تولید و صادرات هستیم بنابراین از تولیدکنندگان و تامین کنندگان کالا هزینه ثبت نام و راه اندازی نمی گیریم .
کیارش تجارت پلی برای ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار عمده و تامین کننده عمده کالا در سریعترین زمان ممکن و بدون نیاز به رفت و آمد های شهری میباشد.

کیارش تجارت از وزارت صنعت ، معدن و تجارت نماد اعتماد اخذ نموده است . همچنین تراکنش های مالی مشتریان از طریق سیستم پرداخت امن درگاه های رسمی بانکی انجام می گردد. در تلاشیم به عنوان بازار مرجع آنلاین عمده کشور، تجربه خریدی امن، مطمئن و لذت بخش برای مشتریان و خریداران خود بیافرینیم .

امکانات و مزایای کیارش تجارت :

پیداکردن خریدار یا فروشنده برای تولیدکنندگان و فروشندگان
ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین فروشندگان و خریداران جهت خرید عمده محصولات
قرار داشتن تمامی اطلاعات تجاری از جمله جزئیات و ویژگی‌های محصولات
امکان استفاده از ابزارآنلاین مدیریت اطلاعات تجاری و ارتباط با مشتریان
اطمینان خاطر صددرصد برای انتخاب شریک تجاری، پس از بررسی و مورد تأیید قرار گرفتن فروشندگان و خریداران
امکان استفاده از سرویس‌های پیگیری درخواست خرید و خدمات تکمیلی برای فروشندگان و خریداران

ماموریت ما در کیارش تجارت فراهم کردن یک بستر خرید و فروش آنلاین مطمئن و امن جهت رفع نیاز های تجاری شماست. خریدار از طریق دسترسی به تعداد متنوعی از فروشندگان مورد تایید جهت برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه با فروشنده و پیدا کردن قیمت مناسب، خریدی موفق را در کوتاه ترین زمان تجربه می کند.
 

نحوه خرید و فروش محصولات در کیارش تجارت

خریداران با جستجو در سایت کیارش تجارت می توانند محصول و یا تامین کننده مناسب برای نیاز خود را پیدا کرده و با استفاده از پنل کاربری، تمامی درخواست های خرید یا سفارشات خود را در یک مکان مدیریت و رهگیری نمایند. شما می توانید تنها با یک کلیک درخواست خرید خود را برای فروشندگان مختلف ارسال کرده و با استفاده از پرداخت امن کیارش تجارت، سفارش خود را ثبت نمایید و یا به صورت مستقیم با فروشنده در تماس باشید.
کیارش تجارت با در نظر گرفتن همه شرایط ، شروع به جذب مشتری برای محصولات شما می کند. ما با معرفی برند شما و فواید خرید از شما مشتریان بسیاری را برای خرید از شما تشویق می کنیم. برندینگ یک صنعت بسیار پر درآمد می باشد به این صورت که شما در مسیر فروش محصولات خود با افراد مختلف آشنا می شوید و این افراد باعث رونق کسب و کار شما می شوند و فروش شما بسیار افزایش می یابد.
تبلیغات یکی از مهمترین ارکان هر داد و ستدی می باشد تبلیغات مناسب تبلیغاتی می باشد که همه ویژگی های یک محصول را بیان کند و مشتری را در جهت خرید آن راهنمایی کند. ظاهر مناسب و بسته بندی زیبا از اصول اولیه تبلیغات می باشد. عرضه و توزیع محصولات شما به این صورت می باشد که با توجه به میزان نیاز و تقاضا در مناطق مختلف و شناسایی آن مناطق نمایندگی های فروش و مراکز خرید در  آن منطقه ارائه داده می شوند.
هنگامی که یک محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و تبلیغات لازم در داخل و خارج از کشور به درستی انجام شده باشد این محصول برای صادرات انتخاب می شود به این صورت که با بسته بندی بین المللی و شیک با قیمتی به مراتب بالاتر به آن سوی مرز ها صادر می شود. طبیعی می باشد که اگر قصد صادرات محصولات خود را دارید می توانید با افزایش کیفیت محصولات خود و بسته بندی های رسمی و درست محصولات خود را برای فروش در مناطق خارج از کشور مخصوصا کشور های حاشیه خلیج فارس آماده کنید.

شرکت کیارش تجارت در حال حاضر اقدام به صادر کردن محصولات شرکت های همکار خود به چند کشور را کرده است و آمادگی خود را جهت همکاری با صادر کنندگان محترم جهت صادرات محصولات متنوع این شرکت حتی با برند مورد نظر صادر کنندگان عزیز را دارد.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید :  05836211159  |   09153861761  |  09935907409

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400061712751
  • خبرنگار : 30054