مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد

تکمیل زمین چمن طبیعی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری رفسنجان تا پایان آبان ماه

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از روند احداث و تجهیز ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان بازدید و پایان آبان ماه را زمان تحویل زمین چمن طبیعی این ورزشگاه جهت انجام بازی های لیگ برتر اعلام کرد.

"اردشیر سعدمحمدی" عصر امروز ۱۶ شهریورماه در بازدید از روند احداث و تجهیز این ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یکسری مشکلات فنی موجود را علّت کُند بودن اجرای پروژه عنوان و اظهار کرد: سعی می کنیم انگیزه کار در نیروهای انسانی را در اجرای زمین شماره دو این ورزشگاه افزایش دهیم تا به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته کار کنند و بتوانیم تا پایان شهریورماه زمین آماده نصب چمن طبیعی باشد.

وی افزود: تا پایان آبان ماه امسال هم این زمین‌ مجهز به چمن طبیعی می شود و جهت انجام بازی های لیگ برتری‌ مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

سعدمحمدی تصریح کرد: از آنجایی که بحث هیبریدی دارای کیفیت های مختلف و نیازمند مطالعاتی است لذا زمین دیگری را با استفاده از بررسی های فنی و دقیق به چمن هیبریدی مجهز خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به رتبه هشتم سال قبل تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در کشور و راهیابی این تیم به لیگ برتر اشاره و بیان کرد: برای سال اول، این رتبه برای تیم فوتبال رفسنجان خوب است و با تدابیر انجام‌ شده و با افزایش تجربیات امیدواریم‌ بتوانیم‌ رتبه بهتر را کسب کنیم‌.

وی اظهار کرد: همچنین امیدواریم برای سال آینده بتوانیم‌ سهمیه حضور در لیگ آسیا را کسب کنیم‌ بنابراین‌ برنامه سه ساله تدوین شده و امیدواریم‌ با تلاش همه ارکان‌ از جمله هیئت مدیره باشگاه، سرمربی، بازیکنان و نیز مسئولین‌ این تیم‌ بدون دغدغه، موفقیت هایی کسب کند و بتواند از حیثیت ورزشی مجموعه شرکت مس دفاع و نیز موجبات خوشحالی مردم‌ رفسنجان را فراهم کند.

سعدمحمدی همچنین به سه ورزشگاه در دست احداث استان کرمان اشاره و اظهار کرد: این سه ورزشگاه در شهرستان های کرمان، رفسنجان و شهربابک در دست ساخت است.

وی افزود: ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان با ظرفیت ۱۵ هزار نفری است  و این مکان ورزشی با تکنیک های فنی طراحی شده و خوشبختانه رختکن ها مجزا دیده شده و شرایطی ویژه برای تمرین ابتدایی، اتاق مربیان و دیگر امکانات دارد.

سعدمحمدی ادامه داد: امیدواریم با افتتاح این ورزشگاه بازی های بین المللی را در این ورزشگاه داشته باشیم که ساخت این ورزشگاه مانند استادیوم شماره دو به صورت ۲۴ ساعته سرعت خواهد گرفت و برای خرید تجهیزات مورد نیاز هم تسهیلاتی فراهم شده است.

 وی خاطرنشان کرد: امیدورایم در نیم فصل دوم بتوانیم شرایط استفاده از این استادیوم را برای تیم فوتبال رفسنجان فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400061612278
  • خبرنگار : 50188