یک عضو شورای شهر تهران درخواست کرد

برگزاری جلسات غیررسمی شورای شهر در روز شنبه با هدف هماهنگی بیشتر اعضا

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر میان اعضای شورا درخواست کرد: جلسات غیر رسمی روز شنبه به صورت مداوم برگزار شود.

به گزارش ایسنا، نادعلی در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خطاب به هیات رئیسه شورا گفت: این مرتبه سومی است که این نکته را تقدیم حضور هیات رئیسه می کنم و آن اینکه در حالا حاضر کمیسیون های تخصصی شورا تشکیل شدند و هر یک راه خود را پیدا کرده و مباحث مختلفی را دنبال می کنند تا خروجی آنها به عنوان ورودی صحن علنی مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: تصور می کنم در کنار فعالیت کمیسیون ها اتفاق مهم دیگر هماهنگی بین کمیسیون ها و اعضای شورا است. ما کار جمعی شورا را با یکدیگر آغاز کردیم اما در حال حاضر مقداری دچار توقف است لذا درخواست من این است که جلسات غیر رسمی روزهای شنبه برقرار باشد چرا که بسیاری از روابط و حرفهای نزده ما که قابل طرح در صحن علنی نیست و باعث هماهنگی بیشتر می شود در آن جا طرح می شود.

وی ادامه داد: بسیاری از این صحبت ها باعث می شود اتفاقات در صحن علنی روان تر بیفتد همه آنها نیز ناظر بر دستور نیست و برخی از آنها راهبردها و ریل گذاری حرکت شورا برای آینده است و هماهنگی را افزایش می دهد.

به گزارش ایسنا، در ادامه پرویز سروری در پاسخ به نادعلی ضمن تایید تذکر وی گفت: ما در هفته دو جلسه اعلام شده داریم و جلسات فوق العاده همچون جلسات روز شنبه را هماهنگ خواهیم کرد. این هفته حتما جلسه خواهیم داشت و وارد بحثهای نرم افزاری خواهیم شد. لذا نیاز است که هم افزایی و همفکری را افزایش دهیم و قطعا این جلسات در این زمینه تاثیرگذار خواهد بود. تلاش می کنم جلسات شنبه را با نظر اعضای محترم فعال کنیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400061611678
  • خبرنگار : 71505

برچسب‌ها