پویشی متفاوت، این بار از طرف مدیران

پویش اهدای کتاب توسط استاندار، معاونین استاندار ، مدیران و مسئولان استانی کتاب توسط آغاز شد.

«سمیه حیدری» مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام اظهار کرد: به منظور نهادینه کردن و تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی و برای استفاده از ظرفیت ها، تبلیغ و اطلاع رسانی بین مردم، پویش اهدای کتاب توسط مسوولان و مدیران استان ایلام با شعار «اهدای کتاب؛ میراث ماندگار» آغاز شده است.

وی افزود: برای ترویج کتاب و کتابخوانی در بین مردم تاکنون پویش های مختلفی در استان اجرا و در این راستا حدود ۵۰۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام با بیان اینکه اجرای پویش اهدای کتاب در راستای تقویت منابع کتابخانه ها از لحاظ کمی و کیفی با توجه به اهدای کتاب مردم باعث غنی شدن منابع می‌شود، تصریح کرد: از دیگر اهداف مهم اجرای این پویش دست به دست شدن کتاب بین مردم و کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

حیدری با بیان اینکه امروز حدود ۱۵۰ جلد کتاب توسط مدیران استانی به کتابخانه‌های عمومی استان ایلام اهدا شد، ادامه داد: سال گذشته نیز در مجموع ۴۳ هزار و ۳۱۶ جلد کتاب از سوی سازمان ها و ادارات به کتابخانه های عمومی استان اهدا شده و امسال نیز  ۸۱۰۰ جلد کتاب به اداره کل اهداء شده است.

 این پویش  با همکاری نهاد کتابخانه های استان و روابط عمومی استانداری برگزار شد و استاندار، معاونین، جمعی از مدیران استان و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان استانداری در این امر فرهنگی مشارکت کردند.

از عموم مردم و دوستداران فرهنگ کتاب و کتابخوانی دعوت می‌شود در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و تقویت منابع کتابخانه‌ای با حضور در کتابخانه‌های استان در این امر مهم مشارکت کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400061510718
  • خبرنگار :