استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت سیستم قضایی در اجرای مصوبات ستاد کرونا

استاندار خراسان شمالی بر لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت سیستم قضایی جهت ضمانت اجرایی مصوبات ستاد کرونا استفاده کرد .

محمد علی شجاعی در جلسه ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا که ۱۳ شهریور ماه در محل استانداری برگزار شد، افزود: تمام مدیران باید برای پیک جدید بیماری کرونا تدابیر لازم را اتخاذ کنند که امیدواریم هرگز وارد پیک جدید بیماری نشویم.

 وی افزود: تدابیر لازم باید در حوزه های نیروی انسانی، تجهیزات و دارو اعمال شود هرچند تاکنون کمبودی در این حوزه ها احساس نشده است.

شجاعی با بیان اینکه آمار فوتی ها با تعداد مبتلایان تطبیق ندارد، خاطرنشان کرد: باید نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری نشان داد و این مسئله به بحث بیماریابی زودتر و کیفیت درمان برمیگردد.

 وی با تاکید بر اینکه تعطیلی بوستان ها همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: تصمیم گیری اصلی در خصوص روشنایی بوستان ها و فضاهای عمومی، بر عهده نیروی انتظامی است.

شجاعی با اشاره به اینکه موضوعات بازگشایی مدارس و اربعین باید در قالب تشکیل کمیته ای مورد بررسی سریع تر قرار گیرد، افزود : برای مراسم اربعین نیز سازماندهی مردم و واکسینه شدن خادمان درگیر در این مراسم هم الزامی است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400061309448
  • خبرنگار : 50046