افتتاح و کلنگ زنی ۵۶۹میلیارد تومان طرح در همدان

فرماندار همدان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در روز پایانی هفته دولت، گفت: در روز پایانی هفته‌دولت در مجموع ۱۲۹پروژه به ارزش ۴۴۱میلیاردتومان قابل بهره‌برداری و افتتاح بوده و ۱۵پروژه به ارزش ۱۲۸میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

محمدعلی محمدی پنجشنبه ۱۱شهریور، در آیین افتتاحیه کتابخانه شهیدحبیب‌الله مظاهری به پروژه‌های افتتاح شده درحوزه خدمات زیربنایی اشاره کرد و اظهار کرد: این خدمات شامل انجام پروژه‌های آب، برق و گاز رسانی بوده و در این راستا ۲۷ پروژه به ارزش ۱۶ میلیاردتومان به بهره‌برداری رسیده و شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز به کلنگ‌زنی هشت پروژه اختصاص داده شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بحث عمران‌شهری ۷۷ پروژه به ارزش ۱۳۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و ۱۱۹‌میلیارد تومان نیز به کلنگ زنی شش پروژه اختصاص داده شده است.

این مقام مسئول بابیان پروژه‌های عمران‌روستایی، تصریح کرد: در این راستا هفت پروژه بهسازی مسکن محرومین و ۹ پروژه مقاوم‌سازی مسکن روستایی با ۲۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

محمدی با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده درحوزه بانک‌های تولیدی و اقتصادی در جهاد کشاورزی و صنعت، اظهار کرد: در این راستا ۴۹ میلیارد تومان در قالب ۹ پروژه که شامل آبیاری تحت‌فشار، دامداری‌ها، تولید روغن‌های صنعتی و  غیره انجام شده است.

فرماندار همدان افزود: در زمینه بهداشت و درمان، یک مرکز خدمات‌درمانی در شهرک شهید بهشتی به ارزش سه‌میلیارد تومان افتتاح و پروژه‌ای دیگر به ارزش ۹.۵ میلیارد تومان در روستای امزاجرد کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی بابیان پروژه احداث شده در حوزه گردشگری، خاطرنشان‌کرد: در این حوزه یک هتل با ارزش ۱۲.۵ میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری شد.

محمدی اظهارکرد: در ارتباط با مسکن‌شهری درسطح استان همدان از ابتدای شروع پروژه مسکن مهر  ۱۱ هزار و ۵۲۱ واحد شروع به کار شد که درحال حاضر ۱۱ هزار و ۲۵۶ واحد آن به بهره برداری رسیده و همچنین پروژه ۸۷ واحدی درحوزه مسکن سه جانبه نیز امروز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بابیان پروژه‌های حوزه آموزش، افزود: در این راستا برای نوسازی مدارس و کتابخانه‌های عمومی شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بودجه اختصاص یافت که شش‌میلیارد آن برای کتابخانه شهیدمظاهری مریانج و ۷۰۰ میلیون نیز برای نوسازی یک مدرسه روستایی هزینه شده است.

محمدی تصریح کرد: برای طرح آب رسانی ضربتی همدان نیز ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده‌است.

به گزارش ایسنا، در ادامه سه‌پروژه شامل بلوار قدر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان، هتل ایران با ارزش ۱۲.۵ میلیارد تومان و مرکز خدمات‌درمانی شهیدبهشتی با ارزش سه‌میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانسی توسط مسئولین افتتاح شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400061108238
  • خبرنگار :