برگزاری دو رویداد آموزشی "چاره جو" و "صندلی تجربه" در حوزه صنایع دستی و گردشگری در سمنان

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری دو رویداد آموزشی چاره جو و رویداد صندلی تجربه با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه به همت مرکز نوآوری جهاددانشگاهی سمنان خبر داد.

علی منصفی راد اظهار کرد: مجموعه کارگاه ها و رویدادهای کارآفرینی شامل صندلی تجربه، رویداد دیدار، کارگاه آموزشی و... در راستای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه، ویژه جوانان و علاقه مندان به کارآفرینی و به همت مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و همکاری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار می شود.

وی افزود: در همین راستا در هفته جاری، دو رویداد آموزشی شامل رویداد چاره جو و رویداد صندلی تجربه ویژه کارآفرینان در حوزه صنایع دستی و گردشگری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در این دو رویداد آموزشی که با حضور مدیران و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان و همچنین دو تن از کارآفرینان برتر حوزه گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، تعداد بالغ بر ۲۰۰ نفر از علاقه مندان کارآفرینی در حوزه صنایع دستی و گردشگری با مباحث اصلی آشنا شدند.

منصفی راد اضافه کرد: مجموعه رویدادها و کارگاه های آموزشی کارآفرینی در قالب کارگاه های مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، رویداد «دیدار» در قالب بازدید حضوری از تجربیات موفق کارآفرینی و همچنین رویدادهای «صندلی تجربه» نیز به صورت مجازی نیز از طریق سامانه مجازی amjad.jde.ir/sm جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار می شود.

وی اذعان داشت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری رویدادها، می توانند با شماره ۳۳۳۳۷۱۴۱ مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400061108034
  • خبرنگار : 30077