نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

مرکز لرستان ۲۰ منطقه‌ی حاشیه‌ای دارد

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: مرکز لرستان ۲۰ منطقه‌ی حاشیه‌ای دارد.

مهرداد ویسکرمی در هشتمین جلسه رسمی و عادی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که با دستور کار بررسی مشکلات مناطق حاشیه‌نشین و کمتر توسعه‌یافته این شهر برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی برگزاری جلسه این بوده دوستانی که به تازگی عضو شورای شهر شدند را بدون تشریفات از نزدیک ببینیم و به این جلسات به عنوان حل مسئله نگاه می‌کنم.

وی ضمن تشکر از اعضای قبلی شورای شهر و شهردار، تصریح کرد: هر مشکلی در آن مدت مطرح کردیم در حد توان پیگیری کردند و کارهای خوبی هم انجام شد.

ویسکرمی اذعان کرد: یکی از رذایلی که ما سیاسیون به آن مبتلا می‌شویم، بدمان نمی‌آید علیه دیگران نطق و خطبه بخوانیم و خودمان را تبرئه کنیم. تلاشم در این مدت این بوده که با شورای شهر و شهردار تعامل داشته باشم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۰ منطقه حاشیه‌ای در خرم‌آباد وجود دارد و بعضی از آنها شرایط بسیار بدی دارند. هر جلسه یک یا دو محله در دستور کار قرار بگیرد و برای مشکلات آنها چاره‌اندیشی شود.

وی با بیان اینکه محله علی‌آباد و فلک‌الدین اندازه یک دولت مشکل دارند، تأکید کرد: علی‌آباد می‌تواند یکی از بهترین محلات شهر خرم‌آباد باشد به شرط آنکه کارهای مناسب و اصولی انجام شود.

ویسکرمی به حل مشکل پروژه هتل صخره‌ای اشاره کرد و افزود: بعد از ۲۰ سال گره‌ی حقوقی هتل صخره‌ای حل شد و یکی از کارهایی که حتی در تعطیلات نوروز وقت گذاشتم همین بود و به ماده ۱۰۰ رسیده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400061007152
  • خبرنگار :