به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۱ پروژه راهداری گلستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: ۷۱ پروژه در حوزه‌ی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به مناسبت هفته‌ دولت در استان به بهره‌برداری رسید.

مهدی میقانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: بهره‌برداری از ۲۴ پروژه احداث و بازسازی ابنیه فنی راه‌ها و محورهای مواصلاتی گلستان از مهم‌ترین پروژه‌های این ایام است.

وی افزود: در راستای نگهداری از شریان‌های اصلی و فرعی استان، افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷ پروژه بهسازی و روکش راه‌های شریانی و اصلی از دیگر پروژه‌های هفته دولت امسال است.

مدیرکل راهداری گلستان تصریح کرد: در حوزه ایمنی راه‌ها ۱۲ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۲۷۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است که شامل روشنایی راه‌ها، احداث پل عابر پیاده و افتتاح مجتمع خدماتی بین جاده‌ای است.

میقانی بیان کرد: تعریض باند جنوبی محور آق‌قلا به بندر ترکمن و احداث پل نیرو در گالیکش از شاخص‌ترین اقدامات معاونت راهداری این اداره کل است که در هفته‌ی دولت اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه راه‌های روستایی نیز ۱۲ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۴۱۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. این تعداد ۹ پروژه متعلق به افتتاح راه‌های روستایی و اجرای آسفالت است و ۳ مورد کلنگ‌زنی در این حوزه صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری گلستان از کلنگ‌زنی نصب ۶ دوربین نظارت تصویری در سطح استان نیز خبرداد و گفت: تجهیزات این دوربین‌های نظارتی با اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال خریداری شده و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400060906585
  • خبرنگار :